Megújulva tér vissza a Mesélj, Anyukám! podcast az ÉvaMagazin.hu-n!

A podcast TikTok csatornáján a műsorvezetők humoros oldalukat is megmutatják

Tényleg szopás a szoptatás? Hogyan éljük meg a szexualitásunkat anyaként a szülés után? Hogyan beszélnek el a párok egymás mellett, és vajon magyar nőként milyen a gyereknevelés Balin? – többek között ilyen témákkal érkezik az ÉvaMagazin.hu nagy sikerű, megújult podcastja, a Mesélj Anyukám! A szeptember 6-án induló, harmadik évadban minden eddiginél merészebb témákat dolgoznak fel a műsorvezetők, Zubor Rozi, Endrész Timi és Lugosi Dóri. Az AB státuszú hallgatókat fókuszba helyező sorozat hétfőnként jelentkezik új részekkel.

A harmadik évaddal újraindul Magyarország első, nagysikerű anyuka-podcastja, a Mesélj, Anyukám! A műsorvezető gárda gyakorló édesanyákból áll: Zubor Rozi (@igenanya) újságíró, az ÉvaMagazin.hu főszerkesztője mellett ezúttal is Endrész Timi (@heychicksblog), az ÉvaMagazin.hu szerzője, szerkesztője és Lugosi Dóri (@elegjoanya) blogger ül majd a mikrofon mögött. A hétfőnként jelentkező podcastban olyan témákat vitatnak meg, amelyek a korábbiakkal ellentétben már nem csak anyákról és nem kizárólag édesanyáknak szólnak. Változás a korábbiakhoz képest, hogy a házigazdák még több vendéget hívnak meg, és olyan – adott esetben tabu – témák kerülnek terítékre, mint például a szoptatás, a párkapcsolati témák, vagy a szülés utáni szexuális élet.

„A korábbi évadok hallgatottsági adatai azt mutatják, hogy a merészebb témák mozgatják meg leginkább a podcast követőit, így a mostani évadban még bátrabbak leszünk, tabukat döntögetünk, és a nők, az anyák mellett a férfiakat, az apákat is megszólítjuk” – mondta el Zubor Rozi. A podcast műsorvezetője azt is elárulta, hogy vendégük lesz többek között Vadas János kispapa- és párkapcsolati coach, illetve Oláh Barbi, aki abban segít nőtársainak, hogy visszataláljanak a szexuális énjükhöz. „Virtuális világ körüli útra is invitáljuk a hallgatókat: havonta egyszer külföldön élő magyar anyákkal beszélgetünk, hogy milyen gyermeket nevelni például Balin, Japánban vagy Indiában. Emellett elindul a Mesélj Anyukám! TikTok oldala is, ahol a kisvideókban az anyaságunk humorosabb oldalát mutatjuk meg.”

A harmadik évad teaser-ét itt lehet megtekinteni 

A harmadik évad első adása itt elérhető: 

A Mesélj, Anyukám! epizódjai az alábbi linkeken követhetők:
Spotify: https://open.spotify.com/show/07yvGVDzjhMkcGdCUssoeW
Honlap: https://www.evamagazin.hu/meseljanyukam

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem