Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban

Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a kedvezményeket. A brand refresh feladatokat a márka tulajdonosa, a Marquard Group Hungary belső design csapata végezte el.   

A világgazdasági nehézségek miatt minden eddiginél fontosabb szerepet tölt be Magyarország egyik legnagyobb vásárlói eseménysorozata, amely novemberben több mint 400 kupont kínál. A kuponok akár 70%-os kedvezményt is biztosíthatnak egyes termékek árából. Az eseménysorozat mindig is azt tekintette célkitűzésének, hogy a lehető legjobb áron kínáljon termékeket és szolgáltatásokat a divat, szépségápolás, technológia, kultúra, vagy éppen a lakberendezés és szabadidő területén.

A megváltozott fogyasztói szokások miatt idén a spórolás a JOY-napok központi üzenete. A JOY 3500 fő megkérdezésével készített felmérése szerint a vásárlók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat. A megkérdezettek 70%-a úgy nyilatkozott, hogy amúgy is megvenné a kívánt termékeket, de kuponnal olcsóbban teheti meg. Tizenhat százalék számára még fontosabbak ezek az akciók, mert ők saját bevallásuk szerint teljes áron nem tudnának hozzájutni a kívánt termékekhez. A JOY Tündér idén magukat a vásárlókat segíti: a magazin vagy a digitális kuponfüzet vásárlói között tízszer százezer forintot sorsol ki a JOY-t kiadó, valamint az eseménysorozatot is szervező Marquard Group Hungary.

A megújult külsőt a márkatulajdonos Marquard Group Hungary belső csapata végezte el, a hagyományos szív szimbólumú megközelítést újszerű, modern irányba formálták át. A logó frissítése mellett a vásárlói események print, online, videós image hirdetései „flat lay” stílusban készültek: egy felszínen kiterített termék rendeződik felülnézetből a logó és a magazin borítója köré.   

“Különleges a mostani JOY-napok, hiszen a gazdasági folyamatok és a fogyasztói szokások hirtelen változása miatt óriási a kereslet a vásárlók és a céges partnerek részéről is a kuponos akciókra. A JOY-napok a népszerűsége, évekre visszatekintő tradíciói és gazdasági felhajtóereje miatt is a shopping világának egyik kiemelkedő rendezvénye, amely mindig képes megújulni” – mondta Fenyővári Szilvia  

A kreatív koncepció alkotói: Gottl Dorottya és Csörgő Georgina, Marquard Group Hungary.

„A kíváncsiság, a kitartás és a bizalom a génjeinkben van” – Interjú Béres Marcell-lel

A Béres Gyógyszergyár új elnökével, a Béres család 3. generációját képviselő Béres Marcell-lel beszélgetve egy olyan küldetéstudat rajzolódik ki, amely mélyen gyökeredzik a családban. Az alapító nagyapa, id. dr. Béres József által megkezdett út mára az egészségvédelem egyik legnépszerűbb brandjévé vált. Marcell idén ősszel vette át a stafétát édesapjától, dr. Béres Józseftől, aki hosszú távú […]

Megnézem

Kiosztották az InStyle #Képesvagyok 2024 díjait: Inspiráló történetek és példaképek a W Budapest Hotelben

Idén harmadik alkalommal került megrendezésre az InStyle magazin #Képesvagyok díjátadó gálája, amely most is kiemelkedő személyiségeket ünnepelt. A W Budapest Hotel elegáns termeiben a közönség és a díjazottak jelenlétében hirdették ki a tíz kategória győzteseit, akik mindannyian saját történetükkel, bátorságukkal és kitartásukkal inspirálják a társadalmat. Az olvasók szavazatai alapján kiválasztott győztesek nem csupán saját határaikon […]

Megnézem

InStyle #Képesvagyok 2024

Idén is nagy várakozásokkal köszöntjük a #Képesvagyok díjátadó gáláját, amely ismét azokat az inspiráló személyeket ismeri el, akik kiemelkedő teljesítményükkel, elkötelezettségükkel és kitartásukkal példaértékűek a társadalom számára. A díj célja, hogy olyan embereket mutasson be és díjazzon, akik hisznek az álmaikban, és folyamatosan dolgoznak azért, hogy megvalósítsák őket – legyen szó szakmai, társadalmi vagy kreatív […]

Megnézem

Csalár Bence: A fenntartható divat élharcosa és az önazonosság nagykövete

Csalár Bence neve mára egybeforrt a fenntartható divattal és az egyediség bátor képviseletével. Évek óta a hazai divatszcéna egyik meghatározó szereplője, aki kreatív tanácsadóként, íróként és előadóként küzd azért, hogy a divat világában egyre nagyobb teret nyerjen a felelősségteljes, környezettudatos gondolkodás. Bence nemcsak a divat szakértője, de az önazonosság és bátorság nagykövete is. Személyes tapasztalatai […]

Megnézem