Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban

Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a kedvezményeket. A brand refresh feladatokat a márka tulajdonosa, a Marquard Group Hungary belső design csapata végezte el.   

A világgazdasági nehézségek miatt minden eddiginél fontosabb szerepet tölt be Magyarország egyik legnagyobb vásárlói eseménysorozata, amely novemberben több mint 400 kupont kínál. A kuponok akár 70%-os kedvezményt is biztosíthatnak egyes termékek árából. Az eseménysorozat mindig is azt tekintette célkitűzésének, hogy a lehető legjobb áron kínáljon termékeket és szolgáltatásokat a divat, szépségápolás, technológia, kultúra, vagy éppen a lakberendezés és szabadidő területén.

A megváltozott fogyasztói szokások miatt idén a spórolás a JOY-napok központi üzenete. A JOY 3500 fő megkérdezésével készített felmérése szerint a vásárlók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat. A megkérdezettek 70%-a úgy nyilatkozott, hogy amúgy is megvenné a kívánt termékeket, de kuponnal olcsóbban teheti meg. Tizenhat százalék számára még fontosabbak ezek az akciók, mert ők saját bevallásuk szerint teljes áron nem tudnának hozzájutni a kívánt termékekhez. A JOY Tündér idén magukat a vásárlókat segíti: a magazin vagy a digitális kuponfüzet vásárlói között tízszer százezer forintot sorsol ki a JOY-t kiadó, valamint az eseménysorozatot is szervező Marquard Group Hungary.

A megújult külsőt a márkatulajdonos Marquard Group Hungary belső csapata végezte el, a hagyományos szív szimbólumú megközelítést újszerű, modern irányba formálták át. A logó frissítése mellett a vásárlói események print, online, videós image hirdetései „flat lay” stílusban készültek: egy felszínen kiterített termék rendeződik felülnézetből a logó és a magazin borítója köré.   

“Különleges a mostani JOY-napok, hiszen a gazdasági folyamatok és a fogyasztói szokások hirtelen változása miatt óriási a kereslet a vásárlók és a céges partnerek részéről is a kuponos akciókra. A JOY-napok a népszerűsége, évekre visszatekintő tradíciói és gazdasági felhajtóereje miatt is a shopping világának egyik kiemelkedő rendezvénye, amely mindig képes megújulni” – mondta Fenyővári Szilvia  

A kreatív koncepció alkotói: Gottl Dorottya és Csörgő Georgina, Marquard Group Hungary.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem

Rekordmennyiségű oldalmegtekintés az evamagazin.hu-n 

Egy szám, amelyre büszkék lehetünk: 2 751 137. Ennyi oldalmegtekintést ért el az evamagazin.hu a múlt hét folyamán. Ez a szám nemcsak önmagához, de a márka versenytársaihoz mérten is kiemeltnek bizonyul (forrás: Gemius). A rekorder hét legolvasottabb cikkéből megtudhatjuk, hogy miért fontos a B12-vitamin, és ennek hiányát hogyan ismerheti fel a 40 év feletti korosztály. Ha […]

Megnézem