A futómagazin
A világ 24 országában megjelenő Runner’s World egy dinamikusan növekvő, elhivatott és kimondottan pozitív életszemléletű réteget céloz meg: a futókat. Teljesen mindegy, hogy tagjai öt vagy ötven kilométert futnak hetente, ez a közösség értékeli az akaraterőt, a kitartást, ugyanakkor rendkívül befogadó, nyitott az újdonságokra is.
A legösszetartóbb és legaktívabb közösséget a futók jelentik: itt nem számít a kor, a nem, vagy hogy mennyit futnak, a lényeg, hogy szeretik, és mindent tudni akarnak róla! Mind a magazinban, mind az online és social felületen olyan témákkal foglalkozunk, amik a legjobban mozgatják ezt a közösséget, és amelyek segítenek nekik abban, hogy kihozzák magukból a maximumot!
12 000
nyomtatott lapszám**
Runnersworld.hu
701 000 megtekintés*
137 000 egyedi látogató
Büntetőkör podcast
25 492 letöltés
400-600 hallgatottság/epizód
16 600
hírlevél feliratkozó
@runnersworld_hu
14 800 követő
200 interakció/poszt
Runner’s World Magyarország
51 000 követő

Birta Brigitta
Főszerkesztő
A Runner’s World olvasó
Minden olyan nő és férfi, akiknek az életében szerepet játszik a futás: legyen az könnyű kocogás vagy egy maratoni távra való felkészülés. Akiket a mozgás öröme és egészségük megőrzése mellett a futóközösséghez való tartozás is motivál.
25 év feletti, AB fogyasztói státuszú, a futás és a hozzá kapcsolódó életforma és termékek iránt kiemelkedően érdeklődő, tudatos és jellemzően véleményvezérekből álló célcsoport.
Hirdetői információk
Kapcsolat
Csík Henriett - marketing osztályvezető
h.csik@marquardmedia.hu
+36 20 425 7040
Gyalog Bettina - lapreferens (Hirdetések leadása)
b.gyalog@marquardmedia.hu
+36 20 274 7036