JOY Social Media Award 2021: új kategóriákkal érkezik az egyetlen hazai díj, ami elismeri az értéket a közösségi médiában

A közönség kilenc kategória 36 jelöltjére szavazhat

Elindult a szavazás – 2021-ben immáron ötödik alkalommal jelentkezik a JOY Social Media Award. Ez az egyetlen elismerés ma Magyarországon, amely díjazza az értéket a közösségi médiában. Az új kategóriákban a felelős állattartókat, a bodypositivity mozgalom élharcosait is megválasztják, emellett idén először szavazhat a közönség a #szülővagyok kategória legmeghatározóbb képviselőire. A 36 jelöltre online lehet voksolni, a nyertes influencerek, véleményvezérek, hírességek az október végi díjátadón vehetik át az elismerést.

Kilenc kategória 36 képviselője verseng idén a JOY Social Media Award-on a közönség kegyeiért. Ez az elismerés ma az egyetlen Magyarországon, amely kiemeli a közösségi média jelenlétet, díjazza az értéket a social mediában, jutalmazza azokat a hírességeket, influencereket, akik aktuálisan a legőszintébb, legkreatívabb és a leginspirálóbb tartalmakat teszik közzé Facebook, Instagram, TikTok, YouTube vagy Snapchat platformjaikon. Az SMA évről évre több százezer embert mozgat meg – a díj történetében eddig több mint nyolcszázezren voksoltak kedvenceikre.

Az idén ötödik születésnapját ünneplő megmérettetésen a korábbi évek főbb kategóriái – #ökoharcos, #berobbanó, #példakép #bestoftiktok – mellett a közönség dönthet arról, hogy mely zenészek dobták fel leginkább a rajongók hangulatát idén (#hallgasshazait), kik azok az influencerek, akik közösségi média aktivitásukkal hozzájárulnak ahhoz, hogy követőik jobban érezzék magukat a bőrükben (#szeresdatested), illetve kik azok a hírességek, akik a social media tartalmaikkal a felelős állattartásra hívják fel a figyelmet (#gazdivagyok). Ezek mellett díjazzák azokat az influencereket, akik mindig tudnak újat mutatni az ízek területén (#gasztroguru). A korábbi években a JOY Social Media Award messze legnépszerűbb kategóriája az #anyavagyok volt, ami 2021-ben #szülővagyok néven kel életre – jelöltjei hozzájárulnak ahhoz, hogy sokszínű családképeket ismerhessenek meg a követők, legyen szó szivárványcsaládokról, örökbefogadásról, a lombikozás kihívásairól, vagy Down-szindrómás gyermek neveléséről.

„A JOY Social Media Award keretein belül idén is díjazzuk az értéket a közösségi médiában. Elismerjük a legnagyobb hatású influencereket, az online tér kiválóságait. Azokat, akik a közönség legnagyobb kedvencei, és a közösségi médiában kitűnnek posztjaikkal – elgondolkoztatnak, megnevettetnek, inspirálnak, példát mutatnak -, kategóriájuk kiemelt karakterei, tartalomgyártói. A kategóriák megálmodásánál mindig kiemelt szempont, hogy a JOY számára fontos ügyek is megjelenjenek, mint a környezettudatosság, felelős állattartás, testpozitivitás, a hazai előadók támogatása – illetve 2021-ben a lehető legaktuálisabbnak éreztük az #anyavagyok kategória továbbgondolását #szülővagyok kategóriaként. Hiszen a család az család” – mondta el Alberti Petra, a JOY Magazin főszerkesztője.

2021-es jelöltek:
#ÖKOHARCOS: Eke Angéla, Döbrösi Laura, Vegamama – Fancsikai Eszter, Mengyán Eszter
#HALLGASSHAZAIT: Carsoncoma, Opitz Barbi, YesYes, Dzsudló
#SZÜLŐVAGYOK: Pál Márton, Tapasztó Orsi, Annoni Zita és Gianni, Lugosi Dóra
#SZERESDATESTED: B. Nagy Réka, Németh Dorottya, Illés Fanni, Szabó Zsófi
#BEROBBANÓ: Miller Dávid, Trió Podcast, Ványa Timi, Lainey Molnar
#GAZDIVAGYOK: Nyári Dia, Baronits Gábor, Kajdi Csaba, Sydney van den Bosch
#PÉLDAKÉP: Zsiga Melinda, Marge, Bajkó Barbara, Molnár Áron Noár
#GASZTROGURU: Suga Paulina, Wossala Rozina, Pauli Zoltán, Rácz Jenő
#BESTOFTIKTOK: Lady Szomjas, Meizer Bence, Whisperton, Hegyes Berci

A JOY magazin Social Media Award jelöltjeire a közönség az alábbi oldalon szavazhat: www.joy.hu/sma

Új divízióval erősít a Marquard Group Hungary

Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.  A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti. Az […]

Megnézem

Érkezik a magyar piacra az InStyle Men, a férfi magazinok új generációja

Új időszámítás kezdődik a hazai férfi magazinok piacán: a Marquard Group Hungary elhozza a magyar olvasóknak az InStyle Men brandet print- és online formában is. Az új kiadvány nemzetközi hátterű ugyan, azonban 100%-ban saját gyártású, és célzottan a hazai közönséghez szól olvasmányos cikkekkel, interjúkkal, portrékkal, videó- és podcast adásokkal. A szerkesztőséghez több elismert szakember is […]

Megnézem

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem