Influencerekkel és Oszkárral, az uszkárral támad a JOY-napok szpotja

Minden eddiginél több kuponnal és egy influenceres tévészpottal támad az idei JOY-napok. A reklámfilm főszereplője három fiatal sztár, Aryee Claudia Dedei „Tücsi”, Debreczeni Dóra és Kovács-Nyári Dia, valamint egy pillanatra vendégszereplőként feltűnik Oszkár, az uszkár is. A JOY-napok első forgatott tévészpotját Géczy Dávid rendezte, aki többek között a Zeneakadémia díjnyertes imázsfilmjeit rendezte. Az idei JOY-napokat május 13-16. között tartják.

„Mindennapi élethelyzetek mutatunk be: elromlik a turmixgép, nincs egy ruha, amit felvehetnénk, gyerekholmikat keresgélve szörfölünk a neten – a JOY-napokon pedig mindenre van megoldás, vagy egy jó ajánlat. A minisztorikat Géczy Dávid igazi filmes, pörgős, brand azonos történetté alakította” – mondta Szöllősi Vivien, a JOY magazint kiadó Marquard Media Magyarország brand managere. „A JOY-napok történetében mérföldkő, hogy immáron országszerte több mint 500 kupon közül válogathatnak a vásárlók és profi reklámszpot is népszerűsíti a programot. Három ismert és elismert influencert kértünk fel a szereplésre, akik hitelesen mozognak az adott szituációban” – tette hozzá Szöllősi Vivien.

„Dinamikus snittekkel és a színek üdeségével kívántuk megteremteni a JOY hangulatot és röviden átadni egy teljes történetet. Filmes lencséket használtunk a tökéletes színek, üde képek eléréshez” – mondta Géczy Dávid rendező.

A szpot nagy felfedezettje Oszkár, a kíváncsi uszkár. Az eb abban a családi házban él, ahol a produkciót forgatták és a forgatókönyvben is szerepelt. Oszkár rengeteg simogatást kapott, valamint sok mosolyt fakasztott a munka során és mindig azt tette, amihez éppen kedve szottyant.

„Oszkár még vidámabbá varázsolta a napunkat, bár egy forgatás önmagában is mindig izgalmas. Számomra az a legérdekesebb, hogy a sok ötletből, elképzelésből végül mi valósul meg a végeredményben. Nem izgultam a kamera előtt, számomra ez egy természetes közeg, a JOY-napokat pedig mindig is követtem, főiskolás éveim alatt úgy alakítottam a programomat, hogy ki tudjam használni a lehetőségeket” – mondta Aryee Claudia Dedei, vagyis Tücsi.

Kovács-Nyári Dia számára a JOY-napok szpotja jelentette a nagy visszatérést, hiszen legutóbb gyerekként szerepelt reklámfilmben. „Öt éves voltam és hihetetlenül élveztem a forgatást, játéknak fogtam fel és most is annak érzem a kamera előtti szereplést. A végeredményt a kisfiamnak is megmutatom” – nyilatkozta Dia.

Debreczeni Dóri edzőként és terepfutóként a turmixgépek nagy pusztítója. „Legalább három-négyet elfüstöltem már az évek során, így átéreztem a helyzetet. Nagyon sokat nevettünk a forgatás során, annak azért örülök, hogy végül nem robbant be a szerkezet” – mondta Dóri.

A szpot a kereskedelmi adókon és legjelentősebb kábeladókon, valamint online és közösségi médiás felületeken is feltűnik majd.

Alkotók listája

Produkció

Produkciós cég: Seaglass Film Kft.
Producer: Wiedermann János
Rendező: Géczy Dávid
Operatőr: Géczy Dávid
Segédoperatőr: Rosta Gábor
Fény: Kotányi Gábor
Gyártásvezető: Wiedermann János
Stylist: Schilling Kolos
Smink: Schlovicskó Katalin
Fodrász: Oláh Szeréna

Utómunka:
Vágó: Fekete Balázs
Colorist: Fekete Balázs

Zene: Kállay Saunders Band – JOY
Werk: Nemes Áron

Kreatív szupervizor: Kerényi Kristóf (MONO)

Megbízói oldal:
Brand manager: Szöllősi Vivien
Grafika, Head of Art: Csörgő Georgina
Animáció: Darvas Edit
Marketing vezető: Lakinger József

PR-ügynökség: Astoria COM Agency

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem

Rekordmennyiségű oldalmegtekintés az evamagazin.hu-n 

Egy szám, amelyre büszkék lehetünk: 2 751 137. Ennyi oldalmegtekintést ért el az evamagazin.hu a múlt hét folyamán. Ez a szám nemcsak önmagához, de a márka versenytársaihoz mérten is kiemeltnek bizonyul (forrás: Gemius). A rekorder hét legolvasottabb cikkéből megtudhatjuk, hogy miért fontos a B12-vitamin, és ennek hiányát hogyan ismerheti fel a 40 év feletti korosztály. Ha […]

Megnézem

Új vezetőt és honlapot kapott a Marquard Group Content Studio

Új operatív vezetővel és önálló weboldallal gazdagodott a Marquard Group Hungary Content Studio üzletága. A jövőben Tarapcsák Dalma felügyeli a médiacég tartalomgyártói alkotóműhelyének napi munkáját, mellette pedig a dm active beauty magazinjának főszerkesztőjeként is tovább dolgozik. A Content Studio feladata, hogy segítse a partnereket a tartalomstratégiájuk kialakításában, valamint az ötletek multiplatform megvalósításában. A tartalomgyártói üzletág […]

Megnézem