Influencerekkel és Oszkárral, az uszkárral támad a JOY-napok szpotja

Minden eddiginél több kuponnal és egy influenceres tévészpottal támad az idei JOY-napok. A reklámfilm főszereplője három fiatal sztár, Aryee Claudia Dedei „Tücsi”, Debreczeni Dóra és Kovács-Nyári Dia, valamint egy pillanatra vendégszereplőként feltűnik Oszkár, az uszkár is. A JOY-napok első forgatott tévészpotját Géczy Dávid rendezte, aki többek között a Zeneakadémia díjnyertes imázsfilmjeit rendezte. Az idei JOY-napokat május 13-16. között tartják.

„Mindennapi élethelyzetek mutatunk be: elromlik a turmixgép, nincs egy ruha, amit felvehetnénk, gyerekholmikat keresgélve szörfölünk a neten – a JOY-napokon pedig mindenre van megoldás, vagy egy jó ajánlat. A minisztorikat Géczy Dávid igazi filmes, pörgős, brand azonos történetté alakította” – mondta Szöllősi Vivien, a JOY magazint kiadó Marquard Media Magyarország brand managere. „A JOY-napok történetében mérföldkő, hogy immáron országszerte több mint 500 kupon közül válogathatnak a vásárlók és profi reklámszpot is népszerűsíti a programot. Három ismert és elismert influencert kértünk fel a szereplésre, akik hitelesen mozognak az adott szituációban” – tette hozzá Szöllősi Vivien.

„Dinamikus snittekkel és a színek üdeségével kívántuk megteremteni a JOY hangulatot és röviden átadni egy teljes történetet. Filmes lencséket használtunk a tökéletes színek, üde képek eléréshez” – mondta Géczy Dávid rendező.

A szpot nagy felfedezettje Oszkár, a kíváncsi uszkár. Az eb abban a családi házban él, ahol a produkciót forgatták és a forgatókönyvben is szerepelt. Oszkár rengeteg simogatást kapott, valamint sok mosolyt fakasztott a munka során és mindig azt tette, amihez éppen kedve szottyant.

„Oszkár még vidámabbá varázsolta a napunkat, bár egy forgatás önmagában is mindig izgalmas. Számomra az a legérdekesebb, hogy a sok ötletből, elképzelésből végül mi valósul meg a végeredményben. Nem izgultam a kamera előtt, számomra ez egy természetes közeg, a JOY-napokat pedig mindig is követtem, főiskolás éveim alatt úgy alakítottam a programomat, hogy ki tudjam használni a lehetőségeket” – mondta Aryee Claudia Dedei, vagyis Tücsi.

Kovács-Nyári Dia számára a JOY-napok szpotja jelentette a nagy visszatérést, hiszen legutóbb gyerekként szerepelt reklámfilmben. „Öt éves voltam és hihetetlenül élveztem a forgatást, játéknak fogtam fel és most is annak érzem a kamera előtti szereplést. A végeredményt a kisfiamnak is megmutatom” – nyilatkozta Dia.

Debreczeni Dóri edzőként és terepfutóként a turmixgépek nagy pusztítója. „Legalább három-négyet elfüstöltem már az évek során, így átéreztem a helyzetet. Nagyon sokat nevettünk a forgatás során, annak azért örülök, hogy végül nem robbant be a szerkezet” – mondta Dóri.

A szpot a kereskedelmi adókon és legjelentősebb kábeladókon, valamint online és közösségi médiás felületeken is feltűnik majd.

Alkotók listája

Produkció

Produkciós cég: Seaglass Film Kft.
Producer: Wiedermann János
Rendező: Géczy Dávid
Operatőr: Géczy Dávid
Segédoperatőr: Rosta Gábor
Fény: Kotányi Gábor
Gyártásvezető: Wiedermann János
Stylist: Schilling Kolos
Smink: Schlovicskó Katalin
Fodrász: Oláh Szeréna

Utómunka:
Vágó: Fekete Balázs
Colorist: Fekete Balázs

Zene: Kállay Saunders Band – JOY
Werk: Nemes Áron

Kreatív szupervizor: Kerényi Kristóf (MONO)

Megbízói oldal:
Brand manager: Szöllősi Vivien
Grafika, Head of Art: Csörgő Georgina
Animáció: Darvas Edit
Marketing vezető: Lakinger József

PR-ügynökség: Astoria COM Agency

Új főszerkesztő az ÉVA Magazin élén

Birta Brigitta az ÉVA Magazin új főszerkesztője. A tapasztalt szakember több mint nyolc éve a lapot kiadó Marquard Group Hungary vezető munkatársaként dolgozik, új feladata mellett pedig továbbra is betölti a Runner’s World főszerkesztői pozícióját. A korábbi főszerkesztő, Tomsits Tímea a jövőben pszichológusi munkájára koncentrál. Változás várható az online szerkesztőség élén is: Zubor Rozália főszerkesztőként […]

Megnézem

JOY Social Media Award 2023: Ők az idei nyertesek

Évről-évre a minőséget és a kreativitást, valamint a leginspirálóbb tartalmakat gyártó influencereket jutalmazzák. Hetedik alkalommal is összegyűltek az online világ legnagyobb hatású csillagai a JOY Social Media Award gáláján. A közönség és a szakmai zsűri döntésének köszönhetően a díjazottak közt szerepel többek közt Erős Antónia és Szellő István párosa, Tóth Andi, Lakatos Levente, Szabados Ági, […]

Megnézem

Felmérés: A magyarok 15%-a naponta, negyede soha nem olvas

A magyarok 73%-a legalább alkalomszerűen olvas könyvet, 15%-uk számára pedig napi rutinnak számít az olvasás – derül ki az ÉVA Magazin reprezentatív felméréséből, amelyet a Reacty Digital készített el több mint ezer fő részvételével. A kutatás eredményei szerint a könnyű műfajt, regényeket, krimiket és romantikus történeteket falják legszívesebben az olvasók, de a fiatalok körében hatalmas […]

Megnézem

Új divízióval erősít a Marquard Group Hungary

Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.  A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti. Az […]

Megnézem