Huszadik alkalommal osztották ki a szépségipar legjelentősebb díjait

A jubileumi Prix de Beauté gálán 20 kategóriában nevezték meg a legjobbakat, többek között kiderült, melyik az év legjobb női/férfi illata, anti-aging-, valamint testápolási és arcápolási terméke. A díjkiosztón Pataki Ági modell, Tombor Sarolta sminkmester és Balogh Levente üzletember beszéltek arról, hogy az elmúlt évtizedekben hogyan változott a szépség megítélése és milyen kihívásokkal néz szembe a beauty iparág.

A JOY magazin 20 évvel ezelőtt elsőként vezette be szépségipar legnagyobb presztízsű díját a magyar piacra, amelynek célja, hogy a minőség és az igényesség jegyében jutalmazza a kategóriájukban egyedülálló termékeket és szolgáltatásokat. A díjakról ezúttal is rangos zsűri és a közönség szavazata döntött. A zsűriben Alberti Petra főszerkesztő mellett helyet kapott Kenesei Anikó szépségszakértő, dr. Pónyai Kata bőrgyógyász és Zólyomi Zsolt parfümör.

A húsz kategória kidolgozásánál teret kaptak a tudatos termékek – bio&natúr és vegán -, valamint a hazai manufaktúrák is. A közel félmillió tagot számláló #vegyélhazait közösség szépségiparban érdekelt tagjai a #Vegyélhazait Szépség kategóriában szállhattak versenybe a kitüntető címért. Idén három különdíj is gazdára talált, Az év dobása, A 20 éve velünk és A legzöldebb termék kitüntető cím sorsáról kizárólag a szakmai zsűri döntött.

„A Prix de Beauté a legnagyobb múltra visszatekintő hazai beauty-díjátadó, amely az eleganciát és a kifinomultságot ünnepli. A nevezett márkák listája önmagában is garancia a minőségre. A 20 év alatt sok közös emléket szereztünk, együtt tanultunk és tanítottunk – a legújabb és legizgalmasabb szépségrendekről, formulákról és termékinnovációkról, emellett közösen olyan fontos ügyek mellett is kiálltunk, mint a környezettudatosság vagy a természetes szépség. A 20. évforduló alkalmából nosztalgiázni invitáltuk a márkák képviselőit és az olvasóinkat, nézőinket is” – mondta Alberti Petra, a JOY Magazint is kiadó Marquard Group Hungary tartalomigazgatója.

„Meggyőződésem, hogy minden korban és minden pillanatban fontos a megjelenésünk. Hogy ez milyen, az saját feladatunk és felelősségünk. A szépséggel való törődés nem elvesz, hanem hozzáad a személyiségünkhöz, amennyiben megtaláljuk a hozzánk passzoló optimális lehetőségeket, anyagokat, arányokat. Az eligazodást és választást könnyíti meg egy ilyen díjátadó, mint a mostani” – mondta el Pataki Ági.

A jubileumi gálát exkluzív környezetben, a Stopper hajón tartották, a nívós eseményen jelen volt a hazai beauty szakma mintegy 150 neves képviselője. A két műsorvezető Alberti Petra és Lakatos Márk volt, a közönséget Zséda koncertje szórakoztatta. Az eseményt online több mint 50 ezer néző követte.

A VÍZANGYALRÓL: Az egyedülálló természeti kincsünket kihasználva álmodta meg Balogh Levente az új ásványvíz alapú termékcsaládot. A VIZANGYAL Beauty szépségápolási termékek 2017 óta tartó fejlesztése közben egyetlen doog motiválta Leventét, hogy a magyar vásárlók esetében megalapozott fogyasztói bizalmat a Szentkirályi ásványvízen túl a VIZANGYAL termékeknél is kialakítsa. Mivel a természettől kapott szépséget csakis a természet erejével őrizhetjük meg, ezért első termékeinek piacra dobása után, szükségessé vált egy olyan életmódközpont létrehozása, ahol a külső és belső hidratálást egy helyen elvégezhetik a vendégek, így nyitotta meg a VIZANGYAL Health&Beauty Centert a múlt hónapban.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem