Huszadik alkalommal osztották ki a szépségipar legjelentősebb díjait

A jubileumi Prix de Beauté gálán 20 kategóriában nevezték meg a legjobbakat, többek között kiderült, melyik az év legjobb női/férfi illata, anti-aging-, valamint testápolási és arcápolási terméke. A díjkiosztón Pataki Ági modell, Tombor Sarolta sminkmester és Balogh Levente üzletember beszéltek arról, hogy az elmúlt évtizedekben hogyan változott a szépség megítélése és milyen kihívásokkal néz szembe a beauty iparág.

A JOY magazin 20 évvel ezelőtt elsőként vezette be szépségipar legnagyobb presztízsű díját a magyar piacra, amelynek célja, hogy a minőség és az igényesség jegyében jutalmazza a kategóriájukban egyedülálló termékeket és szolgáltatásokat. A díjakról ezúttal is rangos zsűri és a közönség szavazata döntött. A zsűriben Alberti Petra főszerkesztő mellett helyet kapott Kenesei Anikó szépségszakértő, dr. Pónyai Kata bőrgyógyász és Zólyomi Zsolt parfümör.

A húsz kategória kidolgozásánál teret kaptak a tudatos termékek – bio&natúr és vegán -, valamint a hazai manufaktúrák is. A közel félmillió tagot számláló #vegyélhazait közösség szépségiparban érdekelt tagjai a #Vegyélhazait Szépség kategóriában szállhattak versenybe a kitüntető címért. Idén három különdíj is gazdára talált, Az év dobása, A 20 éve velünk és A legzöldebb termék kitüntető cím sorsáról kizárólag a szakmai zsűri döntött.

„A Prix de Beauté a legnagyobb múltra visszatekintő hazai beauty-díjátadó, amely az eleganciát és a kifinomultságot ünnepli. A nevezett márkák listája önmagában is garancia a minőségre. A 20 év alatt sok közös emléket szereztünk, együtt tanultunk és tanítottunk – a legújabb és legizgalmasabb szépségrendekről, formulákról és termékinnovációkról, emellett közösen olyan fontos ügyek mellett is kiálltunk, mint a környezettudatosság vagy a természetes szépség. A 20. évforduló alkalmából nosztalgiázni invitáltuk a márkák képviselőit és az olvasóinkat, nézőinket is” – mondta Alberti Petra, a JOY Magazint is kiadó Marquard Group Hungary tartalomigazgatója.

„Meggyőződésem, hogy minden korban és minden pillanatban fontos a megjelenésünk. Hogy ez milyen, az saját feladatunk és felelősségünk. A szépséggel való törődés nem elvesz, hanem hozzáad a személyiségünkhöz, amennyiben megtaláljuk a hozzánk passzoló optimális lehetőségeket, anyagokat, arányokat. Az eligazodást és választást könnyíti meg egy ilyen díjátadó, mint a mostani” – mondta el Pataki Ági.

A jubileumi gálát exkluzív környezetben, a Stopper hajón tartották, a nívós eseményen jelen volt a hazai beauty szakma mintegy 150 neves képviselője. A két műsorvezető Alberti Petra és Lakatos Márk volt, a közönséget Zséda koncertje szórakoztatta. Az eseményt online több mint 50 ezer néző követte.

A VÍZANGYALRÓL: Az egyedülálló természeti kincsünket kihasználva álmodta meg Balogh Levente az új ásványvíz alapú termékcsaládot. A VIZANGYAL Beauty szépségápolási termékek 2017 óta tartó fejlesztése közben egyetlen doog motiválta Leventét, hogy a magyar vásárlók esetében megalapozott fogyasztói bizalmat a Szentkirályi ásványvízen túl a VIZANGYAL termékeknél is kialakítsa. Mivel a természettől kapott szépséget csakis a természet erejével őrizhetjük meg, ezért első termékeinek piacra dobása után, szükségessé vált egy olyan életmódközpont létrehozása, ahol a külső és belső hidratálást egy helyen elvégezhetik a vendégek, így nyitotta meg a VIZANGYAL Health&Beauty Centert a múlt hónapban.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem