Hazai prémiummagazinok mondtak nemet a valódi szőrmére!

A Marquard Media Magyarország a hazai médiacégek közül elsőként büszkén csatlakozik a világszinten egyre növekvő trendhez, és a jövőben az összes kiadványából mellőzi a valódi szőrméből készült termékek megjelentetését és nem fogadja be azok hirdetéseit sem a nyomtatott, sem az online platformokon.

„Jól látható, hogy a világban és hazánkban is dinamikusan változnak a fogyasztói igények, egyre többen vásárolnak tudatosan és döntenek inkább Cruelty Free, vagyis olyan szépség- és divatipari termékek mellett, amelyek garantáltan állatkísérlet mentesek” – mondta Óhidi Zsuzsanna a Marquard Media ügyvezető igazgatója. „Erre a társadalmi igényre reagálva tesszük meg az első lépést afelé, hogy prémium, ezáltal véleményformáló magazinok kiadójaként támogassuk és erősítsük ezt a pozitív folyamatot.”

A Marquard Media a magyar médiavállalatok közül elsőként hozza meg a döntést, miszerint a jövőben sem hirdetésben, sem divatösszeállításban nem szerepelnek állati szőrből készült ruhadarabok, táskák és kiegészítők. Az InStyle, a Joy, az Éva, a Shape, a Playboy, a Runner’s World, a Men’s Health, az Apa Magazin és a Gyereklélek kiadója mind a kilenc prémium magazinjával és időszakosan megjelenő kiadványaival is csatlakozik a kezdeményezéshez.

„Az elmúlt időszakban több vezető nemzetközi divatház – például a Gucci, Michael Kors, Versace, Furla, Burberry – döntött úgy, hogy felhagy a valódi szőrme használatával, és idén először a London Fashion Weeken sem mutattak be szőrmét tartalmazó kollekciókat. Mivel vállalatunk régóta végez tudatos jótékonysági munkát, mely kiterjed a társadalmi, de a környezetvédelmi ügyekre, területekre is, így lelkesen és komoly küldetéstudattal kapcsolódtunk be a mozgalomba. Bízunk benne, hogy ezzel példát mutathatunk a média többi szereplőjének is, valamint a divatszakmában és a régióban is egyre többen követik majd a példánkat és száműzik az állati eredetű szőrmét” – mondta Óhidi Zsuzsanna.

Második lépésként a médiacég a Joy Prix de Beauté szépség nagydíj versenyében meghirdette a Cruelty Free kategóriát, melyen kizárólag állatkísérlet mentes termékeket díjaznak és amelyre máris számos terméket jelöltek a forgalmazók.

A vállalat azt reméli, akár üzleti oldalról is hatással lehet a gyártók döntéseire, hogy bátrabban kísérletezzenek új, innovatív és főleg állatbarát technológiákkal, hogy a jövőben Cruelty Free termékekkel bővítsék jelenlegi kínálatukat. Már a legnagyobb világmárkák is törekednek arra, hogy megfeleljenek ezeknek a jogos társadalmi igényeknek, a Marquard Media ebben maximálisan támogatja őket és örömmel működnek együtt az így születő, új termékeik bemutatásában.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem