Hazai prémiummagazinok mondtak nemet a valódi szőrmére!

A Marquard Media Magyarország a hazai médiacégek közül elsőként büszkén csatlakozik a világszinten egyre növekvő trendhez, és a jövőben az összes kiadványából mellőzi a valódi szőrméből készült termékek megjelentetését és nem fogadja be azok hirdetéseit sem a nyomtatott, sem az online platformokon.

„Jól látható, hogy a világban és hazánkban is dinamikusan változnak a fogyasztói igények, egyre többen vásárolnak tudatosan és döntenek inkább Cruelty Free, vagyis olyan szépség- és divatipari termékek mellett, amelyek garantáltan állatkísérlet mentesek” – mondta Óhidi Zsuzsanna a Marquard Media ügyvezető igazgatója. „Erre a társadalmi igényre reagálva tesszük meg az első lépést afelé, hogy prémium, ezáltal véleményformáló magazinok kiadójaként támogassuk és erősítsük ezt a pozitív folyamatot.”

A Marquard Media a magyar médiavállalatok közül elsőként hozza meg a döntést, miszerint a jövőben sem hirdetésben, sem divatösszeállításban nem szerepelnek állati szőrből készült ruhadarabok, táskák és kiegészítők. Az InStyle, a Joy, az Éva, a Shape, a Playboy, a Runner’s World, a Men’s Health, az Apa Magazin és a Gyereklélek kiadója mind a kilenc prémium magazinjával és időszakosan megjelenő kiadványaival is csatlakozik a kezdeményezéshez.

„Az elmúlt időszakban több vezető nemzetközi divatház – például a Gucci, Michael Kors, Versace, Furla, Burberry – döntött úgy, hogy felhagy a valódi szőrme használatával, és idén először a London Fashion Weeken sem mutattak be szőrmét tartalmazó kollekciókat. Mivel vállalatunk régóta végez tudatos jótékonysági munkát, mely kiterjed a társadalmi, de a környezetvédelmi ügyekre, területekre is, így lelkesen és komoly küldetéstudattal kapcsolódtunk be a mozgalomba. Bízunk benne, hogy ezzel példát mutathatunk a média többi szereplőjének is, valamint a divatszakmában és a régióban is egyre többen követik majd a példánkat és száműzik az állati eredetű szőrmét” – mondta Óhidi Zsuzsanna.

Második lépésként a médiacég a Joy Prix de Beauté szépség nagydíj versenyében meghirdette a Cruelty Free kategóriát, melyen kizárólag állatkísérlet mentes termékeket díjaznak és amelyre máris számos terméket jelöltek a forgalmazók.

A vállalat azt reméli, akár üzleti oldalról is hatással lehet a gyártók döntéseire, hogy bátrabban kísérletezzenek új, innovatív és főleg állatbarát technológiákkal, hogy a jövőben Cruelty Free termékekkel bővítsék jelenlegi kínálatukat. Már a legnagyobb világmárkák is törekednek arra, hogy megfeleljenek ezeknek a jogos társadalmi igényeknek, a Marquard Media ebben maximálisan támogatja őket és örömmel működnek együtt az így születő, új termékeik bemutatásában.

Marquard Group Hungary: 100% magyar tulajdonban, új lendülettel a hazai médiapiac élvonalában

A magyar médiapiac meghatározó szereplője, a Marquard Group Hungary Kft. történetének mérföldkőhöz érkezett: a vállalat immár teljes egészében magyar tulajdonba került. Az átalakulás nem csupán tulajdonosváltást jelent, hanem egy új korszak kezdetét is, amelyben a cég hazai gyökereire támaszkodva, nemzetközi tapasztalatait hasznosítva még agilisabban és célzottabban szolgálja ki a magyar médiapiac igényeit. Az új tulajdonosi […]

Megnézem

Megjelent az InStyle legújabb digitális kiadványa – az őszi trendek, a tudatos stílus és az időtálló elegancia jegyében

Az InStyle legújabb digitális lapszáma most az őszi szezon esszenciáját ragadja meg: a leginspirálóbb trendeket, a szezon kulcsdarabjait és a stílus örök értékeit. A kiadvány főszereplője Lékai-Kiss Ramóna, aki természetes eleganciájával és életigenlő energiájával tökéletesen testesíti meg mindazt, amit az InStyle képvisel. A digitális kiadvány itt érhető el: https://www.instyle.hu/digital/2025/oktober A digitális lapszám két print kiadás […]

Megnézem

Megjelent a JOY Magazin első digitális kiadványa a Pink October jegyében

A JOY Magazin az Astratex támogatásával bemutatja első digitális kiadványát, amelyet a mellrákellenes hónaphoz kapcsolódva készített el. A formabontó, mozgó címlappal megjelenő kiadvány célja, hogy felhívja a figyelmet a mellrák elleni küzdelem fontosságára, miközben innovatív olvasói élményt kínál. A címlapon Ördög Nóra szerepel, akit férje, Nánási Pál fotózott. A fotóművész régóta kötődik a kiadóhoz, így […]

Megnézem

„A kíváncsiság, a kitartás és a bizalom a génjeinkben van” – Interjú Béres Marcell-lel

A Béres Gyógyszergyár új elnökével, a Béres család 3. generációját képviselő Béres Marcell-lel beszélgetve egy olyan küldetéstudat rajzolódik ki, amely mélyen gyökeredzik a családban. Az alapító nagyapa, id. dr. Béres József által megkezdett út mára az egészségvédelem egyik legnépszerűbb brandjévé vált. Marcell idén ősszel vette át a stafétát édesapjától, dr. Béres Józseftől, aki hosszú távú […]

Megnézem