Hazai prémiummagazinok mondtak nemet a valódi szőrmére!

A Marquard Media Magyarország a hazai médiacégek közül elsőként büszkén csatlakozik a világszinten egyre növekvő trendhez, és a jövőben az összes kiadványából mellőzi a valódi szőrméből készült termékek megjelentetését és nem fogadja be azok hirdetéseit sem a nyomtatott, sem az online platformokon.

„Jól látható, hogy a világban és hazánkban is dinamikusan változnak a fogyasztói igények, egyre többen vásárolnak tudatosan és döntenek inkább Cruelty Free, vagyis olyan szépség- és divatipari termékek mellett, amelyek garantáltan állatkísérlet mentesek” – mondta Óhidi Zsuzsanna a Marquard Media ügyvezető igazgatója. „Erre a társadalmi igényre reagálva tesszük meg az első lépést afelé, hogy prémium, ezáltal véleményformáló magazinok kiadójaként támogassuk és erősítsük ezt a pozitív folyamatot.”

A Marquard Media a magyar médiavállalatok közül elsőként hozza meg a döntést, miszerint a jövőben sem hirdetésben, sem divatösszeállításban nem szerepelnek állati szőrből készült ruhadarabok, táskák és kiegészítők. Az InStyle, a Joy, az Éva, a Shape, a Playboy, a Runner’s World, a Men’s Health, az Apa Magazin és a Gyereklélek kiadója mind a kilenc prémium magazinjával és időszakosan megjelenő kiadványaival is csatlakozik a kezdeményezéshez.

„Az elmúlt időszakban több vezető nemzetközi divatház – például a Gucci, Michael Kors, Versace, Furla, Burberry – döntött úgy, hogy felhagy a valódi szőrme használatával, és idén először a London Fashion Weeken sem mutattak be szőrmét tartalmazó kollekciókat. Mivel vállalatunk régóta végez tudatos jótékonysági munkát, mely kiterjed a társadalmi, de a környezetvédelmi ügyekre, területekre is, így lelkesen és komoly küldetéstudattal kapcsolódtunk be a mozgalomba. Bízunk benne, hogy ezzel példát mutathatunk a média többi szereplőjének is, valamint a divatszakmában és a régióban is egyre többen követik majd a példánkat és száműzik az állati eredetű szőrmét” – mondta Óhidi Zsuzsanna.

Második lépésként a médiacég a Joy Prix de Beauté szépség nagydíj versenyében meghirdette a Cruelty Free kategóriát, melyen kizárólag állatkísérlet mentes termékeket díjaznak és amelyre máris számos terméket jelöltek a forgalmazók.

A vállalat azt reméli, akár üzleti oldalról is hatással lehet a gyártók döntéseire, hogy bátrabban kísérletezzenek új, innovatív és főleg állatbarát technológiákkal, hogy a jövőben Cruelty Free termékekkel bővítsék jelenlegi kínálatukat. Már a legnagyobb világmárkák is törekednek arra, hogy megfeleljenek ezeknek a jogos társadalmi igényeknek, a Marquard Media ebben maximálisan támogatja őket és örömmel működnek együtt az így születő, új termékeik bemutatásában.

Új főszerkesztő az ÉVA Magazin élén

Birta Brigitta az ÉVA Magazin új főszerkesztője. A tapasztalt szakember több mint nyolc éve a lapot kiadó Marquard Group Hungary vezető munkatársaként dolgozik, új feladata mellett pedig továbbra is betölti a Runner’s World főszerkesztői pozícióját. A korábbi főszerkesztő, Tomsits Tímea a jövőben pszichológusi munkájára koncentrál. Változás várható az online szerkesztőség élén is: Zubor Rozália főszerkesztőként […]

Megnézem

JOY Social Media Award 2023: Ők az idei nyertesek

Évről-évre a minőséget és a kreativitást, valamint a leginspirálóbb tartalmakat gyártó influencereket jutalmazzák. Hetedik alkalommal is összegyűltek az online világ legnagyobb hatású csillagai a JOY Social Media Award gáláján. A közönség és a szakmai zsűri döntésének köszönhetően a díjazottak közt szerepel többek közt Erős Antónia és Szellő István párosa, Tóth Andi, Lakatos Levente, Szabados Ági, […]

Megnézem

Felmérés: A magyarok 15%-a naponta, negyede soha nem olvas

A magyarok 73%-a legalább alkalomszerűen olvas könyvet, 15%-uk számára pedig napi rutinnak számít az olvasás – derül ki az ÉVA Magazin reprezentatív felméréséből, amelyet a Reacty Digital készített el több mint ezer fő részvételével. A kutatás eredményei szerint a könnyű műfajt, regényeket, krimiket és romantikus történeteket falják legszívesebben az olvasók, de a fiatalok körében hatalmas […]

Megnézem

Új divízióval erősít a Marquard Group Hungary

Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.  A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti. Az […]

Megnézem