Gyereklélek magazin – Mert mindenünk a boldog gyermek!

Érthető és hiteles útmutató korunk nevelési irányzataihoz gyerekpszichológusoktól, szakértőktől

Új, gyermekpszichológiával, nevelési kérdésekkel foglalkozó negyedéves magazinnal bővíti portfolióját a Marquard Media. Az olvasói igények és legfrissebb trendek alapján életre hívott Gyereklélek magazin első lapszáma április 12-én jelenik meg. Szakértői cikkekben többek között olyan kérdésekre keresi a válaszokat, mint mihez kezdjünk a legváratlanabb hisztihelyzetekben. Megfojtjuk-e a gyereket a túlgondoskodásunkkal? Mit engedhetünk meg bulizni vágyó kamaszoknak? A magazin már az első számban is olyan tabutémákat boncolgat, melyeket szülőként néha kínosnak érzünk.

„A Marquard Media Magyarország több mint 25 éves magyarországi története során mindig élen járt a termékinnovációk terén. Az utóbbi években prémium nemzetközi portfóliónkat hazai, saját fejlesztésű termékekkel – Éva, Éva különszámok, Apa – bővítettük, ebbe a sorba illeszkedik a Gyereklélek is. Fontos számunkra, hogy újra és újra megmutassuk, az innováció a digitális korban sem kizárólag online vagy technológia, igenis lehetséges papír alapon is. Ehhez nem kell más, mint valóban releváns, érdekes, izgalmas téma, magazinkészítési tapasztalat és új szemlélet. Ez utóbbit mindenki, aki kézbe veszi a magazint, azonnal érezni fogja: a vizuális eszközeink egészen újszerűek, igazodva a mai tartalomfogyasztást meghatározó trendekhez, egyszerre könnyen feldolgozható, befogadható, jól tagolt és szemet gyönyörködtető. Az életük számos területén egyensúlyozó nőket megszólító Évát és az édesapákat középpontba helyező Apa magazint követően a Gyereklélek új, gyermekük lelki egészségére is nagyon figyelő szülőket megszólítva teljesíti ki a portfoliónkat és tesz bennünket a modern családi élet szakértőjévé. Bízunk benne, hogy az olvasók legalább akkora élvezettel és haszonnal forgatják majd a magazint, mint amilyen lelkesedéssel mi készítettük azt.” – mondja Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

A Gyereklélek minden leendő és gyakorló szülőt, sőt nagyszülőt merőben új megközelítéssel szólít meg, hiszen a nemzetközi és a hazai trendek is azt mutatják, hogy a gyermekpszichológia a lélektan egyre népszerűbb ága. A gyakorló szülők idejébe azonban sokszor nem fér bele, hogy több száz oldalas könyveket olvassanak végig a témában, ezért gyakran az interneten tájékozódnak, ahol a források hitelességét nem mindig lehet ellenőrizni. A Gyereklélek oldalain az olvasók számtalan módszert és utat ismerhetnek meg neves szakértők segítségével, közben pedig saját maguk is részesei lesznek egy önfejlesztési, önismereti folyamatnak.

„Nagy szükség van rá, hogy a folyamatosan frissülő irányokról hiteles forrásból értesüljünk” – mondta el az új magazin kapcsán Tomsits Tímea pszichológus, a Gyereklélek főszerkesztője. „Nem jövünk zavarba akkor sem, ha egymásnak ellentmondó nézőpontokkal találkozunk – ha azok szakmailag igazoltak, meghagyjuk a választást az olvasónak. A lényeg, hogy egyetlen közös alapról induljunk: mindenünk a boldog gyerek” – teszi hozzá a főszerkesztő, akinek csapatában pszichológusok, fejlesztő pedagógusok, edukációs szakemberek és gyermekorvosok dolgoznak együtt az aktuális lapszámokon.

A lap megjelenése előtt a Marquard Media széleskörű kutatást végzett a témában, amelyből kiderült, hogy a gyerekük jövőjét illetően a szülők 34 százaléka fél attól, hogy a gyerek olyan közösségbe kerül, ami nem szolgálja a fejlődését és rossz irányba viszi, 29% pedig attól tart, hogy elszemélytelenedik az élete a digitális világ térhódítása miatt. A gyermekneveléssel kapcsolatos elvek közül a válaszadók a szeretetközpontúságot, az odafigyelést és a következetességet tartják a legfontosabbnak, a legnehezebb feladatok közül pedig a következetesség megtartása, a gyerek igényeinek felmérése és értelmezése és a gyermekbe vetett bizalom töretlensége lett a három dobogós a listán.

A magazin célja, hogy részletes, szórakoztató módon adjon hiteles, gyakorlatias válaszokat az elhivatott szülőknek, és mindeközben ablakot nyisson a gyerekpszichológia aktuális témáira. A magazin első lapszáma április 12-én jelenik meg országos terjesztésben.

Gyereklélek magazin – Érthető és hiteles útmutató korunk nevelési irányzataihoz gyerekpszichológusoktól, szakértőktől – Mert mindenünk a boldog gyermek!

Óbudai loft irodába költözött a Marquard Group Hungary

A kreativitásnak szárnyat adó és az átalakult irodahasználati szokásokat támogató cégközpontot keresett a Marquard Group Hungary, amely a Perc utca 8. szám alatti loft épületben találta meg új otthonát. Az ország egyik vezető női portfóliójával rendelkező svájci médiacég több mint egy évtizede hűséges Óbudához, a munkatársak is megszokták a város ezen szegletét. Az új irodát […]

Megnézem

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a „content-to-commerce” jegyében zajló transzformációját a Marquard Media Magyarország

Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a digitális transzformációt a Marquard Media Magyarország (MMM). Március elsején Óhidi Zsuzsanna ügyvezető igazgató közel két évtized után távozik pozíciójából, de a folytonosság biztosítása érdekében szerepet kap abban a frissen alakult non-executive boardban, amelynek tagja még Bijan Khezri, a Marquard Media Group (MMG) vezérigazgatója és Rainer Rosenbusch, az MMG […]

Megnézem

MagyarBrands: tizedjére nyert az ÉVA, két díjat kapott a #vegyélhazait

Idén két új MagyarBrands elismeréssel gazdagodott a Marquard Media, így már három termékünk szerepel a legmegbízhatóbb és a legeredményesebb magyar márkákák listáján. Az ÉVA Magazin (Kiváló Fogyasztói Márka) mellett új belépőként a #vegyélhazait kezdeményezés is méltán viselheti mostantól a kitüntető címet Kiváló Fogyasztói Márka, illetve Innovatív Márka kategóriában. Rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjazás üzenete 2021-ben, […]

Megnézem

Jurásek Sándor a Marquard Media Magyarország új kereskedelmi igazgatója

Október 1-től Jurásek Sándor látja el a Marquard Media Magyarország kereskedelmi igazgatói feladatait. A szakember közel két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik a hazai médiavilágban, valamint a kereskedelmi terület több szegmensében. Az új igazgató feladata a digitális transzformáció folytatása, valamint a sokrétű és értékes termékpalettában rejlő szinergiák kiaknázása lesz, folytatva azt a munkát, amelyet elődje sikeresen […]

Megnézem
This site is registered on wpml.org as a development site.