Ez a lap más, mint a többi…
10. születésnapját ünnepli az ÉVA magazin

10 év, 114 lapszám, 23 különszám, több mint 2 millió eladott lap, közel 7000 előfizető, úttörő „olvasó a címlapon” koncepció, Éva Tolerancia kampány, az első smink, retus és filter nélküli címlap, a hazai glossy magazinok piacán elsőként bevezetett iPad-alkalmazás, számtalan, a márka egyediségét és minőségét elismerő díj – ez röviden a születésnapját ünneplő ÉVA magazin mérlege.

2007 tavaszán a Marquard Media egy hazai fejlesztésű, kimondottan a magyar piacra készülő női magazinnal bővítette portfólióját. Az Éva nem állt be a sorba, hanem átfogó piackutatási munkák eredményeire támaszkodva a közönség új körét szólította meg. Azokat, akik egy magazintól már nem azt várják, hogy kialakítsa ízlésüket, segítse nővé érésüket, hanem kialakult életstílusukhoz méltó, színvonalas, megbízható, praktikus olvasmányt keresnek. Egy magazint, amely az élet sokoldalúságát tükrözi, miközben nem idealista és nem idealizál.

A kezdetekre így emlékszik Óhidi Zsuzsanna, a kiadó ügyvezető igazgatója:

„Emlékszem az első találkozásra az alapító csapattal. Az étterem eldugott asztala fölött összedugott fejek képét a mai napig őrzöm, csakúgy, mint a várakozás izgalmát. A szinte tapintható alkotó szellem, a kreatív energiák, az értékteremtés vágya és ígérete, a hasonló értékrendű emberek harmóniája a kezdetektől kíséri útján az Éva magazint. Különlegeset és egyedit akartunk teremteni, valami olyat, ami a sajátunk, a miénk, azoké az értelmes magyar nőké, akik az élet területei között egyensúlyozva, zsonglőrködve már megtalálták magukat, és élvezik, hogy a saját útjukat járják. 10 éve vagyunk része egymás életének, 10 éve kapok minden lapszámtól olyan gondolatokat, amelyek feltöltenek, előrevisznek, és olyan írásokat, amelyek mintha személy szerint nekem szólnának, és amelyekben – hűen az Éva szlogenjéhez – magamra ismerek.”

Hasonló emlékeket őriz az indulásról Margaret Ann Dowling, a lap alapító ügyvezető igazgatója:

„Az Éva abban a személyes pillanatban született, amikor rájöttünk, hogy napról napra távolabb kerültünk attól az élettől, amit előre elterveztünk. Ahogy magyarul mondják, az egyik szemünk sírt, a másik pedig nevetett. Felismertük, hogy tennünk kell valamit azért, hogy a többi nő is tudja, nincsenek egyedül, mind egy hajóban evezünk. Tartani kell egy kis szünetet a tökéletességért folytatott önmarcangolásban és önkorlátozásban. Együk meg azt a sütit, táncoljunk, vegyünk egy mély levegőt és álljunk meg egy pillanatra, hogy élvezzük az életet.”

Az Éva magazin sikere immáron egy évtizede töretlen. Különlegességét többek között az adja, hogy bátran nyúl olyan kérdésekhez, mint fontos társadalmi ügyek, környezetvédelem, családi történetek. Teszi mindezt komoly, humoros, szórakoztató, inspiráló, néha meghökkentő, provokatív módon. Ez utóbbit mutatja, hogy hazánkban ez a női magazin jelent meg először retusálatlan, sminkmentes címlappal, de éppolyan emlékezetes az a borító is, amelyen a gyermekét szoptató Gryllus Dorka látható, vagy az, amelyen egyszerre 3 vallási jelkép is megjelent.
„A lényeg az, ami összeköt minket. A női mivoltunk, a gondolataink, az érzelmeink, a vágyaink, a tetteink” – fogalmaz Pócsik Anita főszerkesztő a lapról.

Az Éva abból a szempontból is egyedi, hogy magukat az olvasókat is bevonja, aktivitásra sarkallja: 10 év alatt 63 alkalommal kerülhettek előfizetők a borítóra, a 2016-ban meghirdetett Éva Tolerancia évéhez kapcsolódóan pedig minden szám oldalain egy tolerancialánc húzódott végig, egymást kézen fogó ismeretlenekkel.

Az Éva égisze alatt számos különszám is megjelent: a karácsonyi készülődésben segítséget nyújtó Éva Advent mellett a Kölyök, Konyha, Húsvét, Kreatív, Utazó és Egészség is a márka palettáját színesíti. A különszámokhoz kapcsolódóan, a hazai magazinpiacon a márka jelentkezett először iPad-applikációval.

A különleges tartalomnak és a címlapoknak köszönhetően a szakmai sikerek sem maradtak el: a magazin 5. éve Magyar Brands-díjas, de a Minőségi újságírásért díjat, a Zsigmond Márta Médiadíjat és a Családbarát Médiáért díjat is bezsebelhette már.

A jubileumi, májusi lapszám rendhagyó belsővel és külsővel jelentkezik: a borítón egy generációkat összekötő ikon, Halász Judit szerepel, a tartalom pedig bepillantást enged az ÉVA elmúlt 10 évébe. A leghűségesebb előfizetők mellett bemutatkozik a lap szerkesztősége is, a legkedveltebb szerzők egymást faggatják, s megszólalnak és bepillantást engednek az életükbe azok a híres anyák, akik már korábban is megmutatták valós arcukat, mindennapjaikat.

Az álmaikért töretlenül dolgozó embereket ismeri el az InStyle – ők az első #képesvagyok díj jelöltjei!

Első alkalommal adják át az InStyle magazin #képesvagyok díját, az elismerésben olyan emberek részesülhetnek, akik átlépték saját korlátaikat és történetük inspirációként szolgálhat mindenki más számára. A szerkesztőség hírességeket és civileket egyaránt jelölt hét kategóriában. Közös bennük, hogy mindannyian képesek beszélni a nehéz témákról, küzdeni és kiállni a fontos ügyekért, munkásságukkal pedig motiválják követőiket is. A […]

Megnézem

JOY Social Media Award 2022: itt vannak a győztesek!

Hatodik alkalommal díjazták a hazai közösségi média legnagyobb sztárjait. A JOY Social Media Award gálán a legismertebb véleményvezérek mellett számos híresség is tiszteletét tette, hogy együtt ünnepeljék meg a közönség kedvenceit. Díjat kapott többek között Istenes Bence podcastja, B. Nagy Réka és a Valmar, a 2022-ben debütáló #képernyőkedvence kategória győztese pedig Miller Dávid lett. A […]

Megnézem

“Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!” szlogennel jelentkezik 2022 őszén a JOY-napok.

Az ország egyik legnépszerűbb vásárlói eseménysorozata ebben az évben nemcsak az akár 70 százalékos kedvezményekkel támogatja a kuponozókat, hanem készpénzzel is: a JOY Tündér tízszer százezer forintot sorsol ki a magazin és a digitális kuponcsomag vásárlói között.  A JOY-napok folyamatosan alkalmazkodik a legújabb trendekhez és fogyasztói igényekhez. Az eseménysorozat mindig is azt tekintette célkitűzésének, hogy […]

Megnézem

Újra itt a JOY Social Media Award – ezeket a magyar sztárokat jelölték a díjra

Hatodik alkalommal díjazzák a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait a JOY Social Media Awardon (JOY SMA). A közönség egy hónapon keresztül szavazhat a hét kategóriában induló 28 jelöltre. Új kategória idén a #képernyőkedvence, valamint versenybe szállnak a legjobb podcastok is. A #példakép címért roma aktivisták szállnak versenybe. Influencerek, véleményvezérek, hírességek, az online világ legnagyobb hatású […]

Megnézem
This site is registered on wpml.org as a development site.