Érkezik a magyar piacra az InStyle Men, a férfi magazinok új generációja

Új időszámítás kezdődik a hazai férfi magazinok piacán: a Marquard Group Hungary elhozza a magyar olvasóknak az InStyle Men brandet print- és online formában is. Az új kiadvány nemzetközi hátterű ugyan, azonban 100%-ban saját gyártású, és célzottan a hazai közönséghez szól olvasmányos cikkekkel, interjúkkal, portrékkal, videó- és podcast adásokkal. A szerkesztőséghez több elismert szakember is csatlakozott.

A Marquard Group Hungary rendelkezik a magyar piac egyik legnagyobb és legnívósabb női portfoliójával. A fiatalok kultikus lapja, a JOY, a magyar piacra megálmodott, 15 éve töretlenül népszerű ÉVA és a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle mellett a médiavállalat megerősíti férfi divízióját is. Az InStyle Men a svájci tulajdonú cégcsoport többi termékéhez hasonlóan online- és print formában is elérhető lesz. Az új termék az InStyle brand részeként, azonban teljesen független médiapiaci kiadványként határozza meg magát – széles olvasói réteget lefedve.

A már elérhető instylemen.hu mellett a március 30-án rajtoló print InStyle Men főszerkesztője Zomborácz Iván, tartalomigazgatóként pedig Alberti Petra felügyeli a szerkesztőség munkáját. Zomborácz Iván komoly tapasztalattal rendelkezik a minőségi tartalomgyártás területén, a szakember legutóbb a Totalcar.hu főszerkesztőjeként dolgozott.

Az InStyle Men a tudatos, aktív, érdeklődő, tájékozott férfiaknak szól – könnyed hangnemben. Azoknak, akik szeretnek az élet minden területén megalapozott döntéseket hozni, magas igényeket támasztanak magukkal és másokkal szemben, valamint hiteles hírforrásokból tájékozódnak. A szerkesztőség munkáját szakértők és profi újságírók segítik.

„Az InStyle Mennel kettős célunk van, egyfelől segíteni az olvasóinknak, hogy helyes döntést hozzanak, amikor a szabadidejük vagy a pénzük elköltéséről van szó, másrészt ugyanennyire fontos, hogy jó tartalmakat biztosítsunk azok számára, akik szimplán érdekes témákról szeretnének szórakoztató anyagokat olvasni, nézni, hallgatni, legyen szó utazásról, járművekről, technológiáról, gasztronómiáról, egészségről vagy lakberendezésről” – mondta el Zomborácz Iván.

A szerkesztőség az elmúlt hetekben több tapasztalt kollégával gazdagodott. Az InStyle Menhez igazolt Guld Péter, az egyik legjobb magyar motorsport szakíró és fotós, aki olasz, német, angol és finn lapoknak is rendszeresen szállít anyagokat. Az állandó szerzők sorát erősíti Ligetfalvi Viktor, ő az első magyar nyelvű online órás magazin alapítója, aki nemzetközi szinten is új színt hozott őszinte és szórakoztató stílusával. Lendvai Zsolt személyében az autós újságírás egyik legendás alakja igazolt az InStyle Menhez. 

Az évek óta tartó digitális transzformációnak köszönhetően Magyarország egyik legsokoldalúbb médiacégévé váltunk. Minőségi tartalmainkat minden platformon és műfajban – online, print, podcast, videó, social media, app – elérhetik fogyasztóink. Fontos mérföldkő, hogy az exkluzív női portfolió mellett idén tavasszal elindítjuk a férfi divíziónkat is az InStyle Men, illetve InStylemen.hu debütálásával. Ezzel a hazai piac egyik legszínesebb és legösszetettebb prémium médiaportfolióját kínáljuk a követőinknek és partnereinknek” – nyilatkozta Fenyővári Szilvia, a Marquard Group Hungary ügyvezető igazgatója.  

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem

Rekordmennyiségű oldalmegtekintés az evamagazin.hu-n 

Egy szám, amelyre büszkék lehetünk: 2 751 137. Ennyi oldalmegtekintést ért el az evamagazin.hu a múlt hét folyamán. Ez a szám nemcsak önmagához, de a márka versenytársaihoz mérten is kiemeltnek bizonyul (forrás: Gemius). A rekorder hét legolvasottabb cikkéből megtudhatjuk, hogy miért fontos a B12-vitamin, és ennek hiányát hogyan ismerheti fel a 40 év feletti korosztály. Ha […]

Megnézem

Új vezetőt és honlapot kapott a Marquard Group Content Studio

Új operatív vezetővel és önálló weboldallal gazdagodott a Marquard Group Hungary Content Studio üzletága. A jövőben Tarapcsák Dalma felügyeli a médiacég tartalomgyártói alkotóműhelyének napi munkáját, mellette pedig a dm active beauty magazinjának főszerkesztőjeként is tovább dolgozik. A Content Studio feladata, hogy segítse a partnereket a tartalomstratégiájuk kialakításában, valamint az ötletek multiplatform megvalósításában. A tartalomgyártói üzletág […]

Megnézem