Digitális innovációval erősít a Marquard Group Hungary

Bemutatkozott a Live Stream Promotion

Live Stream Promotion néven digitális marketing innovációt honosít meg a hazai piacon a Marquard Group Hungary. Az új szolgáltatás sikeresen debütált a JOY-napok kísérőeseményén, a JOY Live Stream Festivalon, valamint a jubileumi JOY Prix de Beauté díjátadó gálán.

Az előrejelzések szerint az élő kereskedelemből származó eladások Kínában 2026-ra a teljes e-kereskedelem 10-20 százalékát tehetik ki* a jelenség pedig folyamatosan gyűrűzik be a piacokra. A JOY magazint is kiadó Marquard Group Hungary folyamatosan kutatja azokat a digitális eszközöket, amelyek segítségével partnerei a trendeket megelőzve tudják építeni márkáikat, méghozzá új platformokon és a nagyobb vásárlási élményt váró fiatalok megszólításával.

A Live Stream Promotion szolgáltatás két főpróbán esett át az elmúlt hetekben. A Prix de Beauté díjátadó gála élő adása közben több mint 50 ezren tekintették meg a tesztverziót, a JOY-napokon pedig 70 ezer felett volt a nézők száma. A digitális innováció lényege, hogy a különleges ajánlat kizárólag meghatározott időben, a műsor streamelése alatt érhető el. Ez a piacon elérhető legintenzívebb vásárlásösztönző élmény, amely alatt a nézők azonnal, pár kattintással akciósan megrendelhetik a terméket. A stream tartalmat a Marquard Group Hungary gyártja, a magazinok szerkesztői mellett pedig további influencerek bevonására is adott a lehetőség. Az influencerek növelik a tartalom közönségvonzó értékét és digitális elérését is. A Live Stream lehetőséget ad arra, hogy megfelelő storytelling mellett a brand a saját környezetében, márkahűen jelenjen meg, biztosítva a célcsoport megszólítását és növelve az elköteleződést.

A Live Stream Promotion videók a teljes portfolión, többek között a joy.hu, az instyle.hu, a joynapok.hu platformokon, a Facebook és YouTube csatornákon, a szereplő influencer és/vagy márka weboldalán és közösségi felületein is futhatnak egyidőben.

„A több platformon egyszerre futó, interaktív élő közvetítések TV-s élményeket kínálnak, miközben megfelelnek a legújabb tartalomgyártási trendeknek. Modern médiacégként nem elégedhetünk meg azzal, hogy partnereinknek a piacon elérhető legújabb termékeket nyújtsuk, a digitális innováció élére kell állnunk” – mondta el Lencsés-Tóth Dávid, a svájci tulajdonú Marquard Group Hungary digitális- és üzletfejlesztési igazgatója.

*McKinsey Digital felmérése

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem