Digitális innovációval erősít a Marquard Group Hungary

Bemutatkozott a Live Stream Promotion

Live Stream Promotion néven digitális marketing innovációt honosít meg a hazai piacon a Marquard Group Hungary. Az új szolgáltatás sikeresen debütált a JOY-napok kísérőeseményén, a JOY Live Stream Festivalon, valamint a jubileumi JOY Prix de Beauté díjátadó gálán.

Az előrejelzések szerint az élő kereskedelemből származó eladások Kínában 2026-ra a teljes e-kereskedelem 10-20 százalékát tehetik ki* a jelenség pedig folyamatosan gyűrűzik be a piacokra. A JOY magazint is kiadó Marquard Group Hungary folyamatosan kutatja azokat a digitális eszközöket, amelyek segítségével partnerei a trendeket megelőzve tudják építeni márkáikat, méghozzá új platformokon és a nagyobb vásárlási élményt váró fiatalok megszólításával.

A Live Stream Promotion szolgáltatás két főpróbán esett át az elmúlt hetekben. A Prix de Beauté díjátadó gála élő adása közben több mint 50 ezren tekintették meg a tesztverziót, a JOY-napokon pedig 70 ezer felett volt a nézők száma. A digitális innováció lényege, hogy a különleges ajánlat kizárólag meghatározott időben, a műsor streamelése alatt érhető el. Ez a piacon elérhető legintenzívebb vásárlásösztönző élmény, amely alatt a nézők azonnal, pár kattintással akciósan megrendelhetik a terméket. A stream tartalmat a Marquard Group Hungary gyártja, a magazinok szerkesztői mellett pedig további influencerek bevonására is adott a lehetőség. Az influencerek növelik a tartalom közönségvonzó értékét és digitális elérését is. A Live Stream lehetőséget ad arra, hogy megfelelő storytelling mellett a brand a saját környezetében, márkahűen jelenjen meg, biztosítva a célcsoport megszólítását és növelve az elköteleződést.

A Live Stream Promotion videók a teljes portfolión, többek között a joy.hu, az instyle.hu, a joynapok.hu platformokon, a Facebook és YouTube csatornákon, a szereplő influencer és/vagy márka weboldalán és közösségi felületein is futhatnak egyidőben.

„A több platformon egyszerre futó, interaktív élő közvetítések TV-s élményeket kínálnak, miközben megfelelnek a legújabb tartalomgyártási trendeknek. Modern médiacégként nem elégedhetünk meg azzal, hogy partnereinknek a piacon elérhető legújabb termékeket nyújtsuk, a digitális innováció élére kell állnunk” – mondta el Lencsés-Tóth Dávid, a svájci tulajdonú Marquard Group Hungary digitális- és üzletfejlesztési igazgatója.

*McKinsey Digital felmérése

Új főszerkesztő az ÉVA Magazin élén

Birta Brigitta az ÉVA Magazin új főszerkesztője. A tapasztalt szakember több mint nyolc éve a lapot kiadó Marquard Group Hungary vezető munkatársaként dolgozik, új feladata mellett pedig továbbra is betölti a Runner’s World főszerkesztői pozícióját. A korábbi főszerkesztő, Tomsits Tímea a jövőben pszichológusi munkájára koncentrál. Változás várható az online szerkesztőség élén is: Zubor Rozália főszerkesztőként […]

Megnézem

JOY Social Media Award 2023: Ők az idei nyertesek

Évről-évre a minőséget és a kreativitást, valamint a leginspirálóbb tartalmakat gyártó influencereket jutalmazzák. Hetedik alkalommal is összegyűltek az online világ legnagyobb hatású csillagai a JOY Social Media Award gáláján. A közönség és a szakmai zsűri döntésének köszönhetően a díjazottak közt szerepel többek közt Erős Antónia és Szellő István párosa, Tóth Andi, Lakatos Levente, Szabados Ági, […]

Megnézem

Felmérés: A magyarok 15%-a naponta, negyede soha nem olvas

A magyarok 73%-a legalább alkalomszerűen olvas könyvet, 15%-uk számára pedig napi rutinnak számít az olvasás – derül ki az ÉVA Magazin reprezentatív felméréséből, amelyet a Reacty Digital készített el több mint ezer fő részvételével. A kutatás eredményei szerint a könnyű műfajt, regényeket, krimiket és romantikus történeteket falják legszívesebben az olvasók, de a fiatalok körében hatalmas […]

Megnézem

Új divízióval erősít a Marquard Group Hungary

Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.  A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti. Az […]

Megnézem