Visszatérnek a nagyszabású rendezvények a Marquard Group Hungary életébe, miközben új digitális fejlesztések is érkeznek – jelentette be Fenyővári Szilvia, aki két hónapja vette át a svájci tulajdonú médiacég ügyvezető igazgatói pozícióját.
Tizenhat éve a Marquard csapatánál
Fenyővári Szilvia főkönyvelőként csatlakozott a Marquard csapatához 2006-ban majd a ranglétrát bejárva a vállalat összetett működésének minden elemét megismerhette. Az utóbbi években pénzügyi igazgatóként dolgozott, ezt a pozícióját az ügyvezetői kinevezése után is megtartja. A megújult vállalatvezetési struktúrában Szilvia a senior executive menedzsment csapat része, amelyben minden területért dedikált szakember felel.
Fenyővári Szilvia számára fontos, hogy a Marquardnál támogassák a kollégákat a munka és a magánélet közötti harmónia megteremtésében. „Annak idején rengeteg hasznos tapasztalatot a feletteseimtől tanultam el, és szeretném, ha a fiatal munkatársak is számíthatnának ránk. Női vezetőként, háromgyerekes családanyaként sem kellett a cégnél a munka és a család között választanom, a gyermekeimmel való foglalkozás közben is jó érzés volt tudni, hogy számítanak a munkámra” – mondta Fenyővári Szilvia. Hozzátette: a cégen belül minden női kollégának az igényeinek megfelelő visszatérési folyamatot biztosítanak gyermekvállalás esetén.
Folytatódik a digitális transzformáció
Az új ügyvezető igazgató fő feladatának tekinti, hogy folytassa a vállalat teljeskörű digitális transzformációját. „Évek óta dolgozunk a váltáson, hagyományos print központú kiadóvállalatból innovatív digitális médiacéggé alakulunk. Képesek vagyunk teljeskörű szolgáltatásokat, technológiai megoldásokat biztosítani az ügyfeleinknek, és olyan nagy presztízsű márkák kötődnek hozzánk, mint a nemzetközi JOY, az InStyle és a Runner’s World, valamint a hazai fejlesztésű ÉVA Magazin. Nagy örömünkre szolgál, hogy az Évamagazin.hu több, mint félmillió olvasót vonzott egy hét alatt, ezzel megdöntötte saját látogatottsági rekordját” – mondta el Fenyővári Szilvia. Az ügyvezető igazgató hozzátette: a szintén saját fejlesztésű #vegyélhazait mozgalom mára egy több mint négyszázezeres közösséggé nőtte ki magát.
Visszatérnek a márka jól ismert eseményei
Májusban Magyarország egyik legismertebb vásárlói eseményén, a JOY-napokon mutatkozik be a Live Stream Shopping. „Lencsés Dávid digitális és üzletfejlesztési igazgató a csapatával rengeteg technikai újításon dolgozik, ők álmodták meg ezt az újdonságot, amely azonnali monetizációs lehetőségével és szórakoztató contentjével forradalmasíthatja a vásárlásösztönzés eddig megszokott digitális formáit” – mondta Fenyővári Szilvia. Azt is kiemelte, hogy nagy sikerrel lezajlott a 20. jubileumi Prix de Beauté gála. A szépségipar legnagyobb presztízsű díjaiért világmárkák mérkőztek meg egymással. Az elismerésekről idén is rangos zsűri és a közönség szavazata döntött, az eseményt élő közvetítésen keresztül mintegy 50.000 ember követte.