Digitális fejlesztések és nagyszabású rendezvények 2022-ben a Marquardnál

Visszatérnek a nagyszabású rendezvények a Marquard Group Hungary életébe, miközben új digitális fejlesztések is érkeznek – jelentette be Fenyővári Szilvia, aki két hónapja vette át a svájci tulajdonú médiacég ügyvezető igazgatói pozícióját.

Tizenhat éve a Marquard csapatánál

Fenyővári Szilvia főkönyvelőként csatlakozott a Marquard csapatához 2006-ban majd a ranglétrát bejárva a vállalat összetett működésének minden elemét megismerhette. Az utóbbi években pénzügyi igazgatóként dolgozott, ezt a pozícióját az ügyvezetői kinevezése után is megtartja. A megújult vállalatvezetési struktúrában Szilvia a senior executive menedzsment csapat része, amelyben minden területért dedikált szakember felel.

Fenyővári Szilvia számára fontos, hogy a Marquardnál támogassák a kollégákat a munka és a magánélet közötti harmónia megteremtésében. „Annak idején rengeteg hasznos tapasztalatot a feletteseimtől tanultam el, és szeretném, ha a fiatal munkatársak is számíthatnának ránk. Női vezetőként, háromgyerekes családanyaként sem kellett a cégnél a munka és a család között választanom, a gyermekeimmel való foglalkozás közben is jó érzés volt tudni, hogy számítanak a munkámra” – mondta Fenyővári Szilvia. Hozzátette: a cégen belül minden női kollégának az igényeinek megfelelő visszatérési folyamatot biztosítanak gyermekvállalás esetén.

Folytatódik a digitális transzformáció

Az új ügyvezető igazgató fő feladatának tekinti, hogy folytassa a vállalat teljeskörű digitális transzformációját. „Évek óta dolgozunk a váltáson, hagyományos print központú kiadóvállalatból innovatív digitális médiacéggé alakulunk. Képesek vagyunk teljeskörű szolgáltatásokat, technológiai megoldásokat biztosítani az ügyfeleinknek, és olyan nagy presztízsű márkák kötődnek hozzánk, mint a nemzetközi JOY, az InStyle és a Runner’s World, valamint a hazai fejlesztésű ÉVA Magazin. Nagy örömünkre szolgál, hogy az Évamagazin.hu több, mint félmillió olvasót vonzott egy hét alatt, ezzel megdöntötte saját látogatottsági rekordját” – mondta el Fenyővári Szilvia. Az ügyvezető igazgató hozzátette: a szintén saját fejlesztésű #vegyélhazait mozgalom mára egy több mint négyszázezeres közösséggé nőtte ki magát.

Visszatérnek a márka jól ismert eseményei

Májusban Magyarország egyik legismertebb vásárlói eseményén, a JOY-napokon mutatkozik be a Live Stream Shopping. „Lencsés Dávid digitális és üzletfejlesztési igazgató a csapatával rengeteg technikai újításon dolgozik, ők álmodták meg ezt az újdonságot, amely azonnali monetizációs lehetőségével és szórakoztató contentjével forradalmasíthatja a vásárlásösztönzés eddig megszokott digitális formáit” – mondta Fenyővári Szilvia. Azt is kiemelte, hogy nagy sikerrel lezajlott a 20. jubileumi Prix de Beauté gála. A szépségipar legnagyobb presztízsű díjaiért világmárkák mérkőztek meg egymással. Az elismerésekről idén is rangos zsűri és a közönség szavazata döntött, az eseményt élő közvetítésen keresztül mintegy 50.000 ember követte.

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem

Megújult kreatív koncepcióval, spórolós tematikával indult el a JOY-napok

A vásárlók 85%-a keresi a jó akciókat a világgazdasági válságban Megújult kreatív koncepcióval, szlogennel (Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!) és rengeteg jó akcióval érkezik a JOY-napok 2022 őszi/téli kiadása november 10-13 között. A vásárlásösztönző program egy olyan időszakban köszönt be, amikor – a JOY felmérése szerint – tízből nyolc fogyasztó tudatosan keresi a […]

Megnézem

Felmérés: Tízből nyolcan keresik a jó akciókat, egyre többen spórolnak

Megváltoztathatja vásárlási szokásainkat a gazdasági világválság – derül ki a JOY-napok felmérésből, amely a Takarékossági világnap (október 31.) alkalmából készült. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy miként reagálnak a hazai fogyasztók a helyzetre. Az online kérdőívet több mint 3500-an töltötték ki. Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók 85%-a aktívan keresi a jó akciókat, 14%-uk pedig spórolásképpen […]

Megnézem