A mellrák elleni küzdelemben is segít a Playboy
Újra elindult a Playboy Hero jótékonysági kampány

Második alkalommal indítja el jótékonysági kampányát Magyarország ikonikus férfimagazinja. A Playboy Hero kezdeményezés célja továbbra is az, hogy olyan férfi példaképeket állítson, akik szakmai sikereik mellett fontos társadalmi ügyek mellett is kiállnak. Idén olyan nevek csatlakoztak az ügyhöz mint Zwack Sándor, Geszti Péter, Nyáry Krisztián, Németh Ottó és Holló Gábor. Az üzletemberek a következő egy hónapban, hírességekkel együtt képviselik majd a kampányban részt vevő alapítványokat.

A tavalyi, nagy sikerű kampányt követően idén is elindult a Playboy Hero. A kezdeményezés célja egyrészt, hogy sikeres üzletemberek és hírességek párokat alkotva hívják fel a figyelmet fontos társadalmi ügyekre, másrészt pedig, hogy valódi példaképeket állítson a modern és igényes férfiak számára. A kétfős csapatok olyan, fontos ügyek mellett fognak kiállni, mint a súlyos betegségekben szenvedő gyerekek gyógyítása, a környezetvédelem, az utolsó stádiumos betegek segítése, a mellrák elleni küzdelem, illetve a hátrányos helyzetű gyerekek felzárkóztatása.

„Számunkra kiemelten fontos, hogy megmutassuk, igenis férfias tett felelősséget vállalni az élet minden területén, ennek része a társadalmi ügyek támogatása is” – kezdte Bus István, a Playboy magazin főszerkesztője. „Ebben az évben a közszereplők mellé egy-egy üzletembert választottunk, azzal a céllal, hogy a média mellett az üzleti szférát is megszólítsuk. Azt gondolom, hogy az idei hősök is olyan férfiak, akik rendelkeznek azzal az erővel, amellyel képesek formálni és jobbá tenni környezetüket.”

Az idei kampány során öt híresség és öt üzletember alkot párokat a jótékonyság jegyében: az olasz származású gasztro-guru, Gianni Annoni, a hirkereso.hu hírportált üzemeltető Híreső.hu Kft. tulajdonosával, Holló Gáborral fogott össze, hogy a végstádiumos betegek humánus ellátását biztosító Magyar Hospice Alapítvány munkájára hívják fel a figyelmet. Az ismert autóversenyző, Szalay Balázs pedig Németh Ottóval, a Henkel vállalat Beauty Care üzletágának általános- és marketingigazgatójával alkot egy csapatot, hogy együtt népszerűsítsék a PET Kupát, amelynek önkéntesei a Tisza tisztaságáért dolgoznak. A Katona József Színház népszerű színésze, Nagy Ervin, a jelenleg könyvkiadással foglalkozó íróval és kommunikációs szakemberrel, Nyáry Krisztiánnal működik együtt az Egészség Hídja Összefogás az Egészségért a Mellrák Ellen Egyesület érdekében. A közkedvelt Halott Pénz zenekar frontembere, Marsalkó DávidZwack Sándorral, a Zwack Unicum Nyrt. igazgatóságának elnökével alkot párt, hogy bemutassák a Tűzoltó utcai Gyermekklinika munkáját segítő Őrzők Alapítvány tevékenységének fontosságát. A Centrál Színház művésze, Simon Kornél az előadóművészként és reklámszakemberként is ismert Geszti Péterrel karöltve fog azon munkálkodni, hogy felhívják a figyelmet az ország leginkább hátrányos helyzetű kistérségében, Berettyóújfalu környékén élő gyerekekért dolgozó Igazgyöngy alapítvány munkásságára.

A nagyszabású kampány lezárásaként 2016. december 3-án egy ünnepi gálaesten adományaikkal támogathatják majd a résztvevők az alapítványok munkáját. Addig is az olvasókon a sor, hogy eldöntsék, melyik szervezet kapja a közönségdíjat.

Szavazni az alábbi linken lehet: http://playboy.hu/hero/

Új divízióval erősít a Marquard Group Hungary

Új divízióval és egy tapasztalt szakemberrel erősíti portfolióját a Marquard Group Hungary. Az év elején életre hívott Digital Service Studio a médiacég kreatív műhelyeként funkcionál. Célja, hogy modern és izgalmas digitális megoldásokat kínáljon a hirdetőknek, akik így a kampányüzeneteik mellett informatív vagy szórakoztató tartalmakat is nyújthatnak közönségüknek.  A Digital Service Studiót Perkó Rudolf vezeti. Az […]

Megnézem

Érkezik a magyar piacra az InStyle Men, a férfi magazinok új generációja

Új időszámítás kezdődik a hazai férfi magazinok piacán: a Marquard Group Hungary elhozza a magyar olvasóknak az InStyle Men brandet print- és online formában is. Az új kiadvány nemzetközi hátterű ugyan, azonban 100%-ban saját gyártású, és célzottan a hazai közönséghez szól olvasmányos cikkekkel, interjúkkal, portrékkal, videó- és podcast adásokkal. A szerkesztőséghez több elismert szakember is […]

Megnézem

Rekord látogatottság az evamagazin.hu-n

Történelmi pillanat, amire igazán büszkék lehetünk! 💪🥂 Fennállása óta először átlépte az 1 milliót az evamagazin.hu valós felhasználóinak száma (forrás: Gemius). Ez rekord az online magazinunk életében, és még erősebben ösztönöz bennünket arra, hogy a jövőben is színvonalas digitális tartalmakkal, podcastokkal, cikkekkel, videókkal örvendeztessük meg az olvasóinkat. Köszönjük💙

Megnézem

A legstílusosabb technológiai innovációkat díjazza az InStyle magazin

A legstílusosabb technológiai újdonságokat díjazza a világ vezető stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadása. A Style Tech Of The Year verseny hét kategóriájában keresik többek között az év telefonját, home entertainment eszközét, okos kütyüjét, laptopját, valamint 2022 innovációját is. A legjobbakat a nagyközönség szavazza meg. Első alkalommal rendezi meg az InStyle magazin a Style Tech Of […]

Megnézem