A Marquard Media üdvözli a Prada Group bejelentését

Újabb nemzetközi divatmárka a fenntartható jövő mellett

A Marquard Media Mo. Kft., mint Magyarország első „furfree” médiavállalata örömmel üdvözli a tegnap bejelentett hírt, miszerint a Prada Group a 2020-as szezontól kezdve nem fog többé állati eredetű prémet használni a kollekcióiban.

Az elmúlt időszakban több vezető nemzetközi divatház – például a Gucci, Michael Kors, Versace, Furla, Burberry – döntött úgy, hogy felhagy a valódi szőrme használatával, ehhez a listához csatlakozott tegnapi bejelentésével a Prada is.

A Marquard Media, a fenti kezdeményezéssel egyetértve és támogatva azt, 2018-ban a magyar médiavállalatok közül elsőként hozta meg a döntést, miszerint sem hirdetésben, sem divatösszeállításban nem szerepeltet állati szőrből készült ruhadarabokat, táskákat és kiegészítőket.

A nemzetközi hírre, így reagált a Magyar Szőrmeellenes Liga:

„Ez az változás annak köszönhető, hogy a Fur Free Alliance (FFA) , mely 40 ország több mint 50 állatvédelmi szervezetét egyesíti – többek közt a Magyar Szőrmeellenes Ligát és Vegán Állatvédelem Egyesületet, Olaszország egyik legrégebbi állatvédelmi szervezetét, a LAV-ot valamint az Egyesült Államok egyik legnagyobb szervezetét is, a The Humane Society of the United States- – tárgyalásokat kezdeményezett a luxustermék gyártóval. A három szervezet képviselői közel 1 évnyi kitartó és pozitív tárgyalási stratégiával elérték azt, hogy a Prada csoportnál megszülessen a döntés arról, hogy többé nem használnak állati prémeket a termékeiknél.
Ligánk véleménye szerint, ez egy újabb szög a magyar szőrmeipar koporsójában is, mert több százezer állat menekülhet meg a sorban tudatosságra ébredő divatcégek felelős viselkedése okán.
Míg egyesek számára a szőrme a tradicionális elegancia és luxus szinonimája, másoknak az állatok értelmetlen és brutális, pusztán hiúságból való legyilkolását jelképezi. Azonban mára egyértelmű, hogy a divatipar átalakulása egy etikusabb, szőrme-mentes jövő felé egyre nagyobb üteművé vált az elmúlt évek során. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy mint a világ egyik legnagyobb divatmagazinjának, az InStyle-nak, kiadójaként mi is beállhattunk ebbe a sorba és tehetünk valamit a fenntartható jövő érdekében.” – fogalmaz Salamon Brigitta, a Marquard Media vállalati kommunikációs vezetője.

Tóth Andi: „Most én ülök a kormánynál”

Tóth Andi neve tíz éve egy csapásra vált ismertté, amikor fiatalon berobbant az X-Faktor színpadán. Azóta rengeteg sikert ért el, legyen szó a zenei pályafutásáról, saját ruhamárkájáról, vagy a közösségi médiában elért eredményeiről. Ma már nemcsak énekesnőként, hanem igazi multitalentumként tekinthetünk rá, aki 25 évesen már olyan magaslatokat hódított meg, amikről sokan egész életükben csak […]

Megnézem

Koltai Róbert: „A művészet maga a változás”

Decemberben töltötte be nyolcvanadik évét, de még mindig szeret dolgozni Koltai Róbert. A színészlegenda neve szinte összeforrt a magyar filmtörténet és színjátszás emlékezetes jeleneteivel. Mégsem volt mindig annyira egyértelmű, hogy ezt az utat választja – erről is beszélt az InStyle Men magazinnak adott interjújában. Noha kőszínházban már ritkábban láttuk az utóbbi években, Koltai Róbert még […]

Megnézem

Nyolcadik alkalommal érkezik a JOY Social Media Award – őket jelölték idén

2024-ben is megrendezésre kerül a JOY SocialMediaAward eseménye, a díjátadó, amellyel a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait és legizgalmasabb tartalomgyártóit ismerjük el. Idén 10 kategóriában 40 jelöltre szavazhat a közönség. Új kategóriák is szerepelnek a kiírásban: az eddigi kedvencek mellett a #mérföldkő, az #innovátor, a #világnézet, a #lélekmentő és a #TikTokDoki kategóriában is megméretnek a jelöltek. […]

Megnézem

A JOY magazin címlapján: Metzker Viki

JOY Magazin címlappal ünnepli Metzker Viki, hogy nagykorú lett a karrierje: idén 18 éve, hogy meghódított és férfiak uralta szakmát, DJ lett és ezzel fiatal nők sokaságát inspirálta arra, hogy a saját útjukat járják. Metzker Viki a kezdetekről, férjéről, házasságáról is vallott a magazinnak adott nagyinterjúban.   “A női erő, a női belső hang erősebb, mint […]

Megnézem