A Marquard Media Magyarország tovább folytatja digitális transzformációját

A vásárlás és forgalomösztönző megoldások további bővítése a Shopping Solutions & Services divíziótól, valamint tartalomstratégia-alkotás, megvalósítás és számtalan tartalmi megoldás a Content Studiótól: a Marquard Media mostantól ezen üzleti területekre koncentrálja erőforrásait.

Óhidi Zsuzsanna, a cég ügyvezetője így nyilatkozik a változásokról: „Az elmúlt hónapokban az extrém piaci körülmények folyamatos újratervezésre, céljaink és vízióink újabb és újabb átgondolására késztettek minket. A rengeteg kihívás mellett fejlődést is hozott ez az időszak – ahogy azokról rendszeresen be is számoltunk a piacnak –, és felgyorsított számos folyamatot, döntést. Világossá vált, hogy a Marquard Media Magyarországnak még nagyobb bátorsággal kell újraértelmeznie magát, sokkal gyorsabban kell haladnunk a digitális transzformáció útján úgy, hogy minden eddiginél jobban támaszkodunk az erősségeinkre és fókuszálunk a legbiztosabb oszlopaink építésére.

Ezen oszlopok egyike az életmódhoz, stílushoz, vásárláshoz kötődő releváns tartalmak előállítása és vásárlásösztönző aktivitások létrehozása a Marquard Media Shopping Solutions & Services égisze alatt.  Itt építjük a JOY, a JOY-Napok, az InStyle, a Runner’s World, az ÉVA, a Shopaholic, a ShoppieGo és a #vegyélhazait márkákat tovább, erősen fókuszálva a digitális platformokra. A másik pedig a Content Studio által harmadik félnek végzett tartalomgyártási és egyéb szolgáltatások. 

Célkitűzéseinkben az erősít meg bennünket leginkább, hogy sikereket tudtunk elkönyvelni egy különösen kiélezett piaci helyzetben is. Digitális eszköztárunk, kreativitásunk és szociális empátiánk az, ami ebben az évben üzemanyagot adott teljesítményünkhöz, azon izgalmas folyamat mellett, melyben megtanultunk a hirtelen megváltozott fogyasztói szokásokra, igényekre minden eddiginél gyorsabb projekttervezésekkel és kivitelezésekkel hatékonyan reagálni.”

A fentiek jegyében lett sikeres a digitális csatornákra átkerülő JOY-Napok Digital Special a már több mint százezer letöltővel rendelkező ShoppieGo vásárlásösztönző applikációra építve, és így született meg egy, a hazai alkotók támogatására, segítésére épülő ötletből a mára közel félmillió követőt és látogatót maga mellett tudó sikermárka, a #vegyélhazait.

A jövőben ezek a fókuszok maradnak meg a Marquard Media üzleti tevékenységeinek középpontjában, a következő változásoktól kísérve:

  • A médiacég az ÉVA különálló printalapú megjelenéseit szünetelteti, de a márkát tovább építi az www.evamagazin.hu weboldalon és az olyan sikeres márkakiterjesztésekkel, mint az ÉVA Psziché Est vagy a Mesélj, Anyukám! podcast. 
  • kereskedelmi csapat vezetésében is változást hoz, hogy a cég jövőbeni együttműködéseiben a minél komplexebb megoldások és szolgáltatások irányába mozdul el, és minden csatornáját, termékét egy értékesítési csapat alá vonja. A csapat vezetésével Pastyik Renátát, eddigi portfólió- és Content Studio-igazgatót bízzák meg, aki az elmúlt években komoly tapasztalatot szerzett az ilyen irányú ügyfélkiszolgálásban és termékfejlesztésben. Kovács Anita, eddigi kereskedelmi igazgató külső tanácsadóként a cég közelében marad.

A Marquard Media Magyarország folyamatai teljes koherenciát mutatnak a cégcsoport, a Marquard Media Group átalakulásával. Európában a Marquard Media Group mára egy tech-vezérelt médiavállalkozássá nőtte ki magát, amely digitális tranzakciós platformokat épít.

Az álmaikért töretlenül dolgozó embereket ismeri el az InStyle – ők az első #képesvagyok díj jelöltjei!

Első alkalommal adják át az InStyle magazin #képesvagyok díját, az elismerésben olyan emberek részesülhetnek, akik átlépték saját korlátaikat és történetük inspirációként szolgálhat mindenki más számára. A szerkesztőség hírességeket és civileket egyaránt jelölt hét kategóriában. Közös bennük, hogy mindannyian képesek beszélni a nehéz témákról, küzdeni és kiállni a fontos ügyekért, munkásságukkal pedig motiválják követőiket is. A […]

Megnézem

JOY Social Media Award 2022: itt vannak a győztesek!

Hatodik alkalommal díjazták a hazai közösségi média legnagyobb sztárjait. A JOY Social Media Award gálán a legismertebb véleményvezérek mellett számos híresség is tiszteletét tette, hogy együtt ünnepeljék meg a közönség kedvenceit. Díjat kapott többek között Istenes Bence podcastja, B. Nagy Réka és a Valmar, a 2022-ben debütáló #képernyőkedvence kategória győztese pedig Miller Dávid lett. A […]

Megnézem

“Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!” szlogennel jelentkezik 2022 őszén a JOY-napok.

Az ország egyik legnépszerűbb vásárlói eseménysorozata ebben az évben nemcsak az akár 70 százalékos kedvezményekkel támogatja a kuponozókat, hanem készpénzzel is: a JOY Tündér tízszer százezer forintot sorsol ki a magazin és a digitális kuponcsomag vásárlói között.  A JOY-napok folyamatosan alkalmazkodik a legújabb trendekhez és fogyasztói igényekhez. Az eseménysorozat mindig is azt tekintette célkitűzésének, hogy […]

Megnézem

Újra itt a JOY Social Media Award – ezeket a magyar sztárokat jelölték a díjra

Hatodik alkalommal díjazzák a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait a JOY Social Media Awardon (JOY SMA). A közönség egy hónapon keresztül szavazhat a hét kategóriában induló 28 jelöltre. Új kategória idén a #képernyőkedvence, valamint versenybe szállnak a legjobb podcastok is. A #példakép címért roma aktivisták szállnak versenybe. Influencerek, véleményvezérek, hírességek, az online világ legnagyobb hatású […]

Megnézem
This site is registered on wpml.org as a development site.