A kitartás diadalát ünnepli a megújult SHAPE magazint

Több mint 15 évvel ezelőtt a világon a második legnagyobb példányszámban eladott női magazin, a SHAPE új kategóriát teremtett a hazai lappiacon. A fitt életmód filozófiája mellett elkötelezett világmárka az egészséges életformát a nők mindennapjainak természetes részeként, a külső és belső szépség alapvető forrásaként és a kitartás és magabiztosság egyik meghatározó motorjaként értelmezi.

Az aktuális lapszám címlapjára rendhagyó példaképet választott a SHAPE szerkesztősége: Váczi Anita kajakos paralimpikon hihetetlen ereje, életigenlése, kitartása és sugárzó szépsége mindannyiunk számára inspiráló erő.

Anita élete tündérmesébe illő volt: 17 évesen elindult egy szépségversenyen, ahol bár nem nyert, azonnal felfedezték, fotózásokra hívták. Az élet azonban közbeszólt és egy napon, amikor épp fotózása lett volna autóbaleset érte őt és barátját. Anita deréktól lefelé megbénult. Hihetetlen küzdelmes hónapok következtek, a gyógyulás érdekében az összes lehetséges terápiát kipróbálta és hogy senki segítségére ne szoruljon, amint lehetett a jogosítványt is megszerezte. 21 évesen életet adott kisfiának, 2013-ban pedig elkezdett kajakozni, és tavaly első magyarként szerezte meg a parakajakosok között az indulás jogát a riói olimpián.

“IAnitát az egyik személyes hősömként tartom számon. Hálás vagyok azért, hogy az olvasókkal is megoszthatom az ő történetét. Ez a fiatal lány már rengeteg fájdalmas dolgon ment keresztül az életben, mégis mindig talpra állt, sőt olyan teljesítményeket tudhat magáénak, melyek bárki számára példaértékűek lehetnek. A célunk az, hogy ne csak egy kiváló sportolót mutassunk be, hanem elfogadóbbá, nyíltabbá tegyük az embereket. Anita elmondása alapján ugyanis a nagy többség még mindig nem tudja, miként viszonyuljon a mássággal élőkhöz”I – mondja Balogh Edina, a SHAPE főszerkesztője.

A címlapfotózáson készült werkvideót itt érheti el:

https://youtube.com/watch?v=OFxQqw9McXA

A magyar SHAPE az elmúlt hónapokban folyamatos vizuális és tartalmi frissítésen ment keresztül. A megújult tartalmi felépítésben a fitnesz rovat mellett fókuszba került az egészséges táplálkozás legfontosabb lépéseit és legújabb trendjeit bemutató gasztró rovat, valamint az életmód, az önismeret és a szépség tematikájával foglalkozó cikkek is. A címlapon igazi példaképek szerepelnek, és a világ legismertebb, legelismertebb trénerei adnak tanácsot a magazin olvasóinak. A SHAPE egyedi motivációs erejének kulcsa, hogy a mindennapi hősök, az olvasók történetein keresztül mutatja be egy-egy életmód váltás folyamatát és eredményét. A magazin mellett a shape.hu is megújult, ami a „mobile first” szemlélet jegyében valósult meg. A SHAPE szuper motiváló szövegkörnyezetet és a 25 év feletti, fitt és egészséges életmódra fókuszáló, minőségi-fogyasztási szokásokkal rendelkező női célcsoport elérését biztosítja hirdető partnerei számára.

A Marquard Media egyedülálló sport-portfóliója, melynek tagja a Men’s Health, a SHAPE és a Runner’s World, egyrészről a széleskörű, más médium által nehezen megszólítható unisex fogyasztói réteg elérésében, másrészt a komplex, integrált hirdetési megoldásokban erős, és ezzel támogatja az egészséges életmódot hirdető és képviselő termékek, szolgáltatások kommunikációs terveit idén, a sport évében is.

Az álmaikért töretlenül dolgozó embereket ismeri el az InStyle – ők az első #képesvagyok díj jelöltjei!

Első alkalommal adják át az InStyle magazin #képesvagyok díját, az elismerésben olyan emberek részesülhetnek, akik átlépték saját korlátaikat és történetük inspirációként szolgálhat mindenki más számára. A szerkesztőség hírességeket és civileket egyaránt jelölt hét kategóriában. Közös bennük, hogy mindannyian képesek beszélni a nehéz témákról, küzdeni és kiállni a fontos ügyekért, munkásságukkal pedig motiválják követőiket is. A […]

Megnézem

JOY Social Media Award 2022: itt vannak a győztesek!

Hatodik alkalommal díjazták a hazai közösségi média legnagyobb sztárjait. A JOY Social Media Award gálán a legismertebb véleményvezérek mellett számos híresség is tiszteletét tette, hogy együtt ünnepeljék meg a közönség kedvenceit. Díjat kapott többek között Istenes Bence podcastja, B. Nagy Réka és a Valmar, a 2022-ben debütáló #képernyőkedvence kategória győztese pedig Miller Dávid lett. A […]

Megnézem

“Mondj igent a kedvezményekre és spórolj velünk!” szlogennel jelentkezik 2022 őszén a JOY-napok.

Az ország egyik legnépszerűbb vásárlói eseménysorozata ebben az évben nemcsak az akár 70 százalékos kedvezményekkel támogatja a kuponozókat, hanem készpénzzel is: a JOY Tündér tízszer százezer forintot sorsol ki a magazin és a digitális kuponcsomag vásárlói között.  A JOY-napok folyamatosan alkalmazkodik a legújabb trendekhez és fogyasztói igényekhez. Az eseménysorozat mindig is azt tekintette célkitűzésének, hogy […]

Megnézem

Újra itt a JOY Social Media Award – ezeket a magyar sztárokat jelölték a díjra

Hatodik alkalommal díjazzák a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait a JOY Social Media Awardon (JOY SMA). A közönség egy hónapon keresztül szavazhat a hét kategóriában induló 28 jelöltre. Új kategória idén a #képernyőkedvence, valamint versenybe szállnak a legjobb podcastok is. A #példakép címért roma aktivisták szállnak versenybe. Influencerek, véleményvezérek, hírességek, az online világ legnagyobb hatású […]

Megnézem
This site is registered on wpml.org as a development site.