A kitartás diadalát ünnepli a megújult SHAPE magazint

Több mint 15 évvel ezelőtt a világon a második legnagyobb példányszámban eladott női magazin, a SHAPE új kategóriát teremtett a hazai lappiacon. A fitt életmód filozófiája mellett elkötelezett világmárka az egészséges életformát a nők mindennapjainak természetes részeként, a külső és belső szépség alapvető forrásaként és a kitartás és magabiztosság egyik meghatározó motorjaként értelmezi.

Az aktuális lapszám címlapjára rendhagyó példaképet választott a SHAPE szerkesztősége: Váczi Anita kajakos paralimpikon hihetetlen ereje, életigenlése, kitartása és sugárzó szépsége mindannyiunk számára inspiráló erő.

Anita élete tündérmesébe illő volt: 17 évesen elindult egy szépségversenyen, ahol bár nem nyert, azonnal felfedezték, fotózásokra hívták. Az élet azonban közbeszólt és egy napon, amikor épp fotózása lett volna autóbaleset érte őt és barátját. Anita deréktól lefelé megbénult. Hihetetlen küzdelmes hónapok következtek, a gyógyulás érdekében az összes lehetséges terápiát kipróbálta és hogy senki segítségére ne szoruljon, amint lehetett a jogosítványt is megszerezte. 21 évesen életet adott kisfiának, 2013-ban pedig elkezdett kajakozni, és tavaly első magyarként szerezte meg a parakajakosok között az indulás jogát a riói olimpián.

„IAnitát az egyik személyes hősömként tartom számon. Hálás vagyok azért, hogy az olvasókkal is megoszthatom az ő történetét. Ez a fiatal lány már rengeteg fájdalmas dolgon ment keresztül az életben, mégis mindig talpra állt, sőt olyan teljesítményeket tudhat magáénak, melyek bárki számára példaértékűek lehetnek. A célunk az, hogy ne csak egy kiváló sportolót mutassunk be, hanem elfogadóbbá, nyíltabbá tegyük az embereket. Anita elmondása alapján ugyanis a nagy többség még mindig nem tudja, miként viszonyuljon a mássággal élőkhöz”I – mondja Balogh Edina, a SHAPE főszerkesztője.

A címlapfotózáson készült werkvideót itt érheti el:

https://youtube.com/watch?v=OFxQqw9McXA

A magyar SHAPE az elmúlt hónapokban folyamatos vizuális és tartalmi frissítésen ment keresztül. A megújult tartalmi felépítésben a fitnesz rovat mellett fókuszba került az egészséges táplálkozás legfontosabb lépéseit és legújabb trendjeit bemutató gasztró rovat, valamint az életmód, az önismeret és a szépség tematikájával foglalkozó cikkek is. A címlapon igazi példaképek szerepelnek, és a világ legismertebb, legelismertebb trénerei adnak tanácsot a magazin olvasóinak. A SHAPE egyedi motivációs erejének kulcsa, hogy a mindennapi hősök, az olvasók történetein keresztül mutatja be egy-egy életmód váltás folyamatát és eredményét. A magazin mellett a shape.hu is megújult, ami a „mobile first” szemlélet jegyében valósult meg. A SHAPE szuper motiváló szövegkörnyezetet és a 25 év feletti, fitt és egészséges életmódra fókuszáló, minőségi-fogyasztási szokásokkal rendelkező női célcsoport elérését biztosítja hirdető partnerei számára.

A Marquard Media egyedülálló sport-portfóliója, melynek tagja a Men’s Health, a SHAPE és a Runner’s World, egyrészről a széleskörű, más médium által nehezen megszólítható unisex fogyasztói réteg elérésében, másrészt a komplex, integrált hirdetési megoldásokban erős, és ezzel támogatja az egészséges életmódot hirdető és képviselő termékek, szolgáltatások kommunikációs terveit idén, a sport évében is.

Új vezetőt és honlapot kapott a Marquard Group Content Studio

Új operatív vezetővel és önálló weboldallal gazdagodott a Marquard Group Hungary Content Studio üzletága. A jövőben Tarapcsák Dalma felügyeli a médiacég tartalomgyártói alkotóműhelyének napi munkáját, mellette pedig a dm active beauty magazinjának főszerkesztőjeként is tovább dolgozik. A Content Studio feladata, hogy segítse a partnereket a tartalomstratégiájuk kialakításában, valamint az ötletek multiplatform megvalósításában. A tartalomgyártói üzletág […]

Megnézem

A Marquard Group Hungary új növekedési stratégia mentén alakítja át a szervezetet

Budapest – 2024. január 16: A most megalakult Management Board Bijan Khezri Group-CEO vezetésével áll fel, tagjai: Alberti Petra (content), Fenyővári Szilvia (pénzügy és operatív irányítás) és Lencsés Dávid (Media Lab). A Marquard Group Hungary hagyományosan a hirdetési piac felső szegmensét szolgálja ki, azonban a mostani, kibővített e-kereskedelmi portfólió fókusza ezentúl a kis- és középvállalatokra […]

Megnézem

Jürg Marquard biztosította az utódlást a Marquard Groupnál – Bijan Khezri többségi tulajdont szerzett a vállalatban

Baar, Zug – 2023. december 14: Jürg Marquard időben biztosította a hosszútávú utódlás kérdését azzal, hogy 2017-ben Bijan Khezri vált a Marquard Media Group CEO-jává, majd 2018-ban – az 1964-ben alapított európai média konglomerátum történetében először – megnyitotta a vállalat tulajdonosi szerkezetét. A mostani többségi akvizícióról szóló megállapodás pillanatában a Bijan Khezri által alapított és irányított […]

Megnézem

Digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin

A multimédia platformokat a Marquard Group Hungary újította meg Teljesen digitálissá vált az Otthonok & Megoldások magazin, amelyhez Otthontervezők címmel podcast műsor és TikTok csatorna is készült. A Fundamenta népszerű kiadványának multimédia platformjait a Marquard Group Hungary tartalom stratégiai kreatív műhelye, a Content Studio újította meg teljesen. 2015 óta dolgozik együtt az Fundamenta és a […]

Megnézem