Több mint 15 évvel ezelőtt a világon a második legnagyobb példányszámban eladott női magazin, a SHAPE új kategóriát teremtett a hazai lappiacon. A fitt életmód filozófiája mellett elkötelezett világmárka az egészséges életformát a nők mindennapjainak természetes részeként, a külső és belső szépség alapvető forrásaként és a kitartás és magabiztosság egyik meghatározó motorjaként értelmezi.
Az aktuális lapszám címlapjára rendhagyó példaképet választott a SHAPE szerkesztősége: Váczi Anita kajakos paralimpikon hihetetlen ereje, életigenlése, kitartása és sugárzó szépsége mindannyiunk számára inspiráló erő.
Anita élete tündérmesébe illő volt: 17 évesen elindult egy szépségversenyen, ahol bár nem nyert, azonnal felfedezték, fotózásokra hívták. Az élet azonban közbeszólt és egy napon, amikor épp fotózása lett volna autóbaleset érte őt és barátját. Anita deréktól lefelé megbénult. Hihetetlen küzdelmes hónapok következtek, a gyógyulás érdekében az összes lehetséges terápiát kipróbálta és hogy senki segítségére ne szoruljon, amint lehetett a jogosítványt is megszerezte. 21 évesen életet adott kisfiának, 2013-ban pedig elkezdett kajakozni, és tavaly első magyarként szerezte meg a parakajakosok között az indulás jogát a riói olimpián.
„IAnitát az egyik személyes hősömként tartom számon. Hálás vagyok azért, hogy az olvasókkal is megoszthatom az ő történetét. Ez a fiatal lány már rengeteg fájdalmas dolgon ment keresztül az életben, mégis mindig talpra állt, sőt olyan teljesítményeket tudhat magáénak, melyek bárki számára példaértékűek lehetnek. A célunk az, hogy ne csak egy kiváló sportolót mutassunk be, hanem elfogadóbbá, nyíltabbá tegyük az embereket. Anita elmondása alapján ugyanis a nagy többség még mindig nem tudja, miként viszonyuljon a mássággal élőkhöz”I – mondja Balogh Edina, a SHAPE főszerkesztője.
A címlapfotózáson készült werkvideót itt érheti el:
A magyar SHAPE az elmúlt hónapokban folyamatos vizuális és tartalmi frissítésen ment keresztül. A megújult tartalmi felépítésben a fitnesz rovat mellett fókuszba került az egészséges táplálkozás legfontosabb lépéseit és legújabb trendjeit bemutató gasztró rovat, valamint az életmód, az önismeret és a szépség tematikájával foglalkozó cikkek is. A címlapon igazi példaképek szerepelnek, és a világ legismertebb, legelismertebb trénerei adnak tanácsot a magazin olvasóinak. A SHAPE egyedi motivációs erejének kulcsa, hogy a mindennapi hősök, az olvasók történetein keresztül mutatja be egy-egy életmód váltás folyamatát és eredményét. A magazin mellett a shape.hu is megújult, ami a „mobile first” szemlélet jegyében valósult meg. A SHAPE szuper motiváló szövegkörnyezetet és a 25 év feletti, fitt és egészséges életmódra fókuszáló, minőségi-fogyasztási szokásokkal rendelkező női célcsoport elérését biztosítja hirdető partnerei számára.
A Marquard Media egyedülálló sport-portfóliója, melynek tagja a Men’s Health, a SHAPE és a Runner’s World, egyrészről a széleskörű, más médium által nehezen megszólítható unisex fogyasztói réteg elérésében, másrészt a komplex, integrált hirdetési megoldásokban erős, és ezzel támogatja az egészséges életmódot hirdető és képviselő termékek, szolgáltatások kommunikációs terveit idén, a sport évében is.