A DADventure folytatódik!

Megjelent a nagysikerű Apa magazin második száma

2016 őszén jelentette meg a Marquard Media a magyar piacon hiánypótlónak számító, elsősorban apáknak szóló saját fejlesztésű lapját, az Apa magazint. A negyedévente megjelenő magazin szórakoztatóan, szintén, sajátos hangvételben, sokszínűen mutatja be a modern apaságot.

Az APA magazin bevezetésével a kiadó ismét a rá jellemző innováció és minőség mellett tette le a voksát: a férfimagazinok egy új kategóriáját teremtette meg, bátran nyúlt új típusú tartalomhoz, amely gy eddig kiaknázatlan, de nagyon is jelenlévő, információra fogékony közönséget céloz meg. Az első lapszám sikerét igazolja, hogy mind olvasói, mind szakmai oldalról pozitív visszajelzéseket kapott a lap: Valami olyat tartottam a kezemben, ami nekem szól, az én nyelvemen. Megszólít és tanácsokkal lát el ,amellett, hogy szórakoztat és bátorít” – írta az egyik olvasó.

A nagysikerű debütálás után, január 26-án megjelent a második Apa lapszám, amely az elsőhöz hasonlóan zt az üzenet képviseli: élvezd az apaság minden pillanatát, hiszen szülőnek lenni nemcsak felelősség, hanem kaland, felfedezés, élmény, újdonság és önismeret is egyben.

„Sokak szerint egy új magazinból a második számot a legnehezebb megcsinálni, de ez az Apa esetében gyáltalán nem így volt. Ebben nagy szerepe volt azoknak a lelkes olvasóknak, akik tucatszám írtak nspiráló leveleket, melyekből újabb és újabb témaötleteket meríthettünk. Ebből is látszik, hogy sok szülő mennyire régóta várt egy ilyen magazinra és igyekszünk is nekik nem csalódást okozni” – fogalmaz Vida Ferenc főszerkesztő.

A szerkesztőség az első lapszám megjelenése után végzett tartalmi kutatás eredményeit, az olvasói visszajelzéseket is beépítette a második lapszám tartalmába, így a gyerekvállalás és a családdá válás mellett nagyobb hangsúlyt kapnak a kamaszkorból fakadó szülői kihívások, vagy például az, hogy az apáknak milyen szerepük van gyermekük személyiségfejlődésében. Ezeken felül többek közt bepillantást enged a gyerekmesék – apaszemmel gyakran szürreális – világába, tippeket ad, hogyan kezeljük lányunk első udvarlóját, vagy hogyan neveljünk vérbeli szurkolót csemeténkből.

A lapszám egyik különlegessége az a felmérés, amelyet a magazin Jókuti András gasztrobloggerrel együttműködve készített, és a magyar családok étteremlátogatási szokásait veszi górcső alá. A Világevő blog az Apa Magazin felkérésére több mint 500 szülőt kérdezett meg a témában és az eredményeket a mindennapi életben jól hasznosítható ötletekkel, tanácsokkal ötvözi az újság hasábjain.

Az Apa magazin piacra kerülésével egy időben indult az www.apamagazin.hu szájt is, ahol még több, folyamatosan frissülő tartalommal találkozhatnak a felhasználók.

Az Apa magazin második lapszáma január 26-tól elérhető az újságárusoknál, vagy megrendelhető online a https://elofizetesem.hu/apamagazin/ oldalon.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

MagyarBrands Díjakat nyert a Marquard Group

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét, amelyen a hazai fogyasztói és üzleti márkák legjava veheti át a MagyarBrands Kiváló márka üvegdíjat több kategóriában is. Az idei gálaesten több mint 70 hazai márka képviselője vehette át MagyarBrands üvegdíjakat kiváló üzleti márka, kiváló fogyasztói márka és innovatív márka kategóriában. Kiváló fogyasztói […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem