25 éves a JOY Magazin – megjelent a jubileumi kiadás

25 éves a JOY Magazin. Az első lapszám 1998 nyarán jelent meg, az ünnepi, negyed évszázados kiadás pedig a mai napon, 2023. augusztus 23-án kerül a standokra. Magyarország egyik legnépszerűbb női és életmódmagazinjából eddig 15.118.306 példányt értékesítettek, a 2009-ben elindított joy.hu pedig ma már havi több mint 1 millió valós felhasználót vonz. A jubileumi kiadás borítóján a magazin első magyar címlapsztárjai, Dobó Kata, Ónodi Esztert és Osvárt Andrea szerepelnek.

1998 nyarán új időszámítás kezdődött a magyar magazin piacon: megjelent a JOY, amely rövid időn belül a hazai olvasók kedvence lett. Negyed évszázaddal később a JOY Magazin továbbra is az egyik legismertebb brand a média világában, amely azóta multiplatformon, online formátumban és a social mediában is folyamatosan újabb közönségeket szólít meg. A JOY Hungary App 210 ezer letöltésnél tart. 

Az első lapszám 290 forintos bevezető áron jelent meg, címlapján olyan témákkal, mint az egyedüllét igénye a párkapcsolatokban, a sikeres flört titka, vagy éppen a hazai szexfelmérések. Szerepelt a lapban Erős Antónia, Kate Moss és Woody Harrelson is.

Az ünnepi kiadás borítóján három népszerű magyar színésznő látható. Ónodi Eszter volt 2000-ben az első hazai sztár a JOY címlapján, őt követte Osvárt Andrea és Dobó Kata is. Most mindannyian örömmel vállalták, hogy együtt idézik meg a múltat, szembesülnek régi vallomásaikkal és szerepelnek a fotókon.    

A borítón a magazin első magyar címlapsztárjai, Dobó Kata, Ónodi Esztert és Osvárt Andrea szerepelnek

„A JOY igazi trendszetterként indult útjára és ma is ezt a szerepet tölti be. A Marquard Group Hungary-nél a tartalomban hiszünk, ehhez pedig folyamatosan kutatjuk az újabb és újabb digitális megoldásokat” – mondta el Fenyővári Szilvia, a JOY Magazint is kiadó svájci médiavállalat ügyvezető igazgatója. 

A JOY 2023-ban igazi multiplatform brand. A márkához kötődő JOY Napok immáron 15 éve ország egyik legjelentősebb vásárlói eseménye, a JOY Tündér CSR program pedig 2015 óta támogat értékes kezdeményezéseket, társadalmi ügyeket. A JOY Social Media Award már hét alkalommal díjazta az ország legkreatívabb, legnépszerűbb közösségi média sztárjait. A JOY Prix de Beauté 22 éve a magyar szépségipar legjelentősebb díja, a gálaműsor a szakma egyik fontos találkozóhelye. 

A JOY 2018 őszén a magyar médiapiacon elsőként csatlakozott a Fur Free szőrmementes kezdeményezéshez – száműzött minden szőrméből készült terméket és azok hirdetéseit is a lapból. 

Az alapító főszerkesztő Kuczogi Szilvia volt, őt Anry-Soós Éva és Balogh Edina követte a poszton. Alberti Petra 2009-ben, a JOY online kiadásának elindításakor csatlakozott a márkához, amelynek 2018 decembere óta főszerkesztője, valamint a teljes Marquard portfólió tartalomigazgatója is.

„Az a fajta kíváncsiság, életvidámság és minőség, amelyet a JOY képvisel, soha nem megy ki a divatból. Büszkék vagyunk rá, hogy a JOY márka a print magazinon, az online kiadáson és az egyéb tartalmakon keresztül az olvasók egy igen széles rétegét fedi le, mind korra, mind pedig érdeklődésre való tekintettel” – mondta Alberti Petra, a JOY főszerkesztője. „Az elmúlt hónapok a szerkesztőségben időutazással teltek. A régi lapszámokon keresztül megnéztük, hogy milyen világban éltünk, mi és kik érdekeltek bennünket tíz, húsz, vagy huszonöt évvel ezelőtt. Sokat változott a világ, de az alapvető emberi kérdések ugyanazok maradtak” – mondta Alberti Petra.

A legújabb lapszám már kapható a három címlapsztár visszaemlékezéseivel és további izgalmas olvasnivalókkal.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült. Második évadával jelentkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastje. A lakásvásárlással és -felújítással foglalkozó podcastben […]

Megnézem

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója. Zsolt személyében egy tapasztalt szakember csatlakozott a prémium brandeket felvonultató médiacéghez. Szabó Zsolt a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több […]

Megnézem

Lilu: Fiús anyának lenni kemény ügy!

Semmi sem ér véget negyven felett, sőt – állítja Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, aki a JOY Magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy élete legizgalmasabb időszakát éli most. Egy tinédzser és egy óvodás fiú édesanyja, vállalkozó és műsorvezető is egyben, akit azért a sérülékenyebb napjain könnyen meg lehet bántani.   Lilu negyven felett érzi magát a legjobban […]

Megnézem

Rekordmennyiségű oldalmegtekintés az evamagazin.hu-n 

Egy szám, amelyre büszkék lehetünk: 2 751 137. Ennyi oldalmegtekintést ért el az evamagazin.hu a múlt hét folyamán. Ez a szám nemcsak önmagához, de a márka versenytársaihoz mérten is kiemeltnek bizonyul (forrás: Gemius). A rekorder hét legolvasottabb cikkéből megtudhatjuk, hogy miért fontos a B12-vitamin, és ennek hiányát hogyan ismerheti fel a 40 év feletti korosztály. Ha […]

Megnézem